نوبت دھی سیستمیک درمانگاه بیمارستان ھای تخصصی
نوبت دھی سیستمیک درمانگاه بیمارستان ھای تخصصی
روند نوبت دھی درمانگاه می تواند به این شکل باشد که بیمار طی تماس تلفنی با سیستم تلفنگویایی که برای این منظور طراحی شده و یا با استفاده از وب کیوسک ھایی که برای این منظور طراحی گردیده اقدام به نوبت گیری پزشک مورد نظر نموده و یک کد پیگیری دریافت می نماید و با استفاده از این کد مراجعه می نماید ضمن اینکه در ھر زمان نیاز به اطلاع رسانی به بیمار نوبت گرفته شده باشد از طریق پیام کوتاه مطلع می شود مثل : عدم حضور پزشک مورد نظر در روز موعود..
کد پیگیری - مدرک شناسایی - دفترچه بیمه ھا - تھیه قبض در موعود تعیین شده
آئین نامه توسعه خدمات الکترونیک به شماره 7740/93/206 مورخ 10/6/93 – بند 12 سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (توجه به اثربخشی و کارآیی در فرآیندھا و روشھای اداری به منظور تسریع و تسھیل درارائه خدمات کشوری) – مواد 38و37و36 قانون مدیریت خدمات کشوری - برنامه توسعه دولت الکترونیک وھوشمند سازی اداری ،دومین برنامه از ھشت برنامه موضوع نقشه راه اصلاح نظام اداری –آئین نامه توسعه فاوا بند6-3 ماده6 و بند 16-5 ماده 16
ندارد
۳ دقیقه
مھندس یزدان شاه محمدی
نسترن بشیری ۴۴۲۲۴۱۱۴
تماس تلفنی بیماربا تلفن گویای ۴۴۲۳۳۵۹۶
انتخاب پزشک مورد نظر با انتخاب کد پزشک مذکور یا انتخاب کد صفر جھت تعیین وقت مراجعه بدون انتخاب پزشک خاص
ثبت شماره تلفن ھمراه بیمار و ارائه کد رھگیری و اعلام تاریخ مراجعه توسط تلفن گویا
مراجعه حضوری در تاریخ اعلام شده به درمانگاه - درج کد رھگیری در کیوسک نوبت دھی - دریافت قبض نوبت
فراخوان از طریق یکی از باجه ھای پذیرش درمانگاه به منظور قطعی کردن نوبت