برگزاری جلسه پایش عملکرد مدیران حوزه معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۲ کد : ۳۷۲۵۶ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۲۱
جلسه پایش عملکرد مدیران حوزه معاونت توسعه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاون توسعه، رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان و مدیران واحدها با هدف بررسی عملکردها و ارزیابی میزان پیشرفت اهداف برگزار شد.
برگزاری جلسه پایش عملکرد مدیران حوزه معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وبدا مرکزی، دکتر امانی در این جلسه ضمن تشکر از تمامی همکاران در همراهی افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت، گفت: شناخته شدن دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مجموعه برتر و‌ پیشرو در افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت، نتیجه تلاش تمامی همکاران در قسمت‌های مختلف دانشگاه است. وی افزود: داشتن وجدان کاری در تمامی زمینه‌ها لازمه پیشبرد اهداف دانشگاه و‌ دستیابی به پیشرفت چشمگیر است.

دکتر امانی، کنترل هزینه‌ها و درآمدزایی با استفاده از ظرفیت‌ها را لازمه پیشرفت دانشگاه خواند و تصریح کرد: مدیریت نباید قائل به شخص باشد و یادگیری از یکدیگر و استفاده از تجربیات هیچ ایرادی ندارد. وی گفت: از توضیح دادن حتی در زمینه مشکلات واهمه نداشته باشید و برای مردم و مسئولین توضیحات لازم را ارائه دهید. وی حساسیت در مرگ مادران باردار را به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی وزارتخانه، افزایش جذب پزشکان و فراهم آوردن شرایط برای ماندگاری آنها را از جمله دغدغه‌های دانشگاه و‌ مسئولین دانست.

دکتر عباس ملاطائفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ادامه جلسه، گرفتن مشورت و کار تیمی، فعال کردن جلسات مدیریتی و‌ تعیین کردن خط مشی‌ها، حضور فعال در جلسات در جهت افزایش درآمد، داشتن همکاری بین بخشی و‌ تبدیل کردن تهدیدها به فرصت‌ها را در جهت خدمت‌رسانی بهتر و‌ روند رو به رشد دانشگاه لازم دانست. در پایان تعدادی از مدیران گزارش عملکرد واحدهای تابعه خود را در راستای اهداف دانشگاه ارائه کردند.

کلید واژه ها: دکتر علیرضا امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر عباس ملاطائفه معاون توسعه مدیریت و منابع پایش عملکرد مدیران حوزه معاونت توسعه حمیدرضا کریمی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری هفته دولت افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت گزارش عملکرد


( ۱ )

نظر شما :