صدور مجوز دانشنامه(دریافت اصل مدرک تحصیلی)

 دانش آموختگان گرامی می توانند درخواست صدور مجوز اخذ مدرک تحصیلی  خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری ، از طریق پست الکترونیک به آدرس daneshnameh@arakmu.ac.ir ارسال نمایند.

درخواستهای دریافت شده در اسرع وقت رسیدگی می گردند.

 دانش آموختگان می توانند یک هفته بعد از ارسال مدارک ، از طریق ایمیل درخواست خود را پیگیری نموده.

 ( هرگونه اطلاع رسانی در خصوص نقص مدارک از طریق ایمیل به دانش آموخته)

بعد از صدور مجوز تحویل مدارک تحصیلی، دانشنامه، گواهی فراغت از تحصیل و ریز نمرات دانشگاهی، مدارک از طریق پست به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد. اداره دانش آموختگان از مراجعه حضوری جهت دریافت مدارک تحصیلی معذور است ، جهت اطلاع از فرآیند ارسال مدارک به قسمت ارسال مدارک از طریق پست مراجعه نمائید.

  لازم بذکر است  ارسال مدرک تحصیلی  منوط به دریافت  اصل فیش های واریزی(فیش هزار تومانی،خریدار تعهدات ،پست) ،4 قطعه  عکس3× 4 اداری ، فرم اداره پست،اصل گواهی موقت تحصیلی (در صورت دریافت)وگواهی کارو وکالتنامه محضری (در صورت نیاز) می باشد و در صورت عدم ارسال  هر یک از مدارک فوق ، اصل مدرک تحصیلی تحت هیچ شرایطی ارسال نمی گردد.


 مراحل ارسال درخواست صدور مجوز دانشنامه

  1. تصویر(اسکن) کلیه مدارک لازم را تهیه نمایید.
  2.   (برای مشاهده مدارک لازم جهت صدور مجوز هر یک از مقاطع تحصیلی اینجا کلیک نمایید)
  3. کلیه فایلهای مربوط به تصاویر مدارک را در یک فایل فشرده zip یا rar  و یا فایل pdf  قرار دهید ،   
  4.  مانند شکل زیر

https://arakmu.ac.ir/images/meg/fa/page/editor/2018/1531033190-pic1.jpg

 فایل  فشرده حاصل (که شامل تصویر مدارک می باشد) را به ایمیلی با موضوع "daneshnameh - name" به جای (name) نام و نام خانوادگی خود را تایپ نمایید، پیوست نموده و در متن ایمیل مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی ، رشته ، مقطع و شماره دانشجویی و شماره تماس ( ترجیحا" تلفن همراه  را وارد کرده و به آدرس "daneshnameh@arakmu.ac.irارسال نمایید

مانند شکل زیر

https://arakmu.ac.ir/images/meg/fa/page/editor/2018/1531033567-pic2-copy.jpg

 

ارسال مدارک از طریق پست 

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۳۹۷
تعداد بازدید:۱۷۳۸