افتتاح دفاتر سلامت دستگاه های اجرایی

رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک از افتتاح دفاتر سلامت دستگاه های اجرایی خبر داد.

۰۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۱ کد : ۳۰۷۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۲
جلسه افتتاح دفاتر سلامت با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار و همچنین رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک در سالن جلسات فرمانداری اراک برگزار شد.
رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک از افتتاح دفاتر سلامت دستگاه های اجرایی خبر داد.

سید شهریار حسینی امروز 30 ابان ماه در طی جلسه ای در محل فرمانداری اراک گفت: با توجه به اینکه سلامت ابعاد جسمی ، روانی ، اجتماعی و معنوی دارد و سلامت باید در دو جنبه خانواده و نهاد ها و سازمان ها فعالیت کند تا در ارتقاء سلامت همگی نقش موثر داشته باشد . .

:white_circle:حسینی گفت : در همین راستا همه دستگاه های اجرایی موظف به راه اندازی دفاتر سلامت هستند تا هم بتوانند رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک از افتتاح دفاتر سلامت دستگاه های اجرایی خبر داد.

سلامت کارکنان وهم مسائل مربوط به شهروندان و جامعه را با توجه به اولویت های سلامت احاد جامعه با توجه به دستور العمل های وزارت متبوع که از سوی مرکز بهداشت شهرستان اراک ابلاغ می شود را با جدییت پیگیری نمایند.

:white_circle:رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک افزود: همدلی دستگاه های اجرایی و تشکیل دفاتر سلامت فرصت و ابتکاری برای عملیاتی کردن رویکرد مشارکت تمام دستگاه ها در مدیریت سلامت شهروندان شهرستان اراک است .

وی برخی از وظایف این دفاتر را چنین تشریح کرد : حفظ سلامت کارکنان دستگاه ها اجرایی ،حفظ محیط زیست پیرامون ، تامین سلامت مصرف کنندگان خدمات و محصولات ، استقرار پیوست سلامت برای سایت ها- برنامه ها و پرژه های دستگاه ها  و اجرای طرح های ابتکاری برای ارتقاء سلامت مردم  

در پایان حسینی گفت : طرح دفاتر سلامت ادارت بسیار کارآمد در پیشگیری از ابتلا به بسیاری بیماریها بود که با کمک مسئولین  این دفاتر خدمات با کمیت و کیفیت ماسب تری ارائه گردد.

کلید واژه ها: سلامت دفاتر بهداشت ابلاغ


نظر شما :