تهیه و راه اندازی دستگاه Na ، K در آزمایشگاه ستاد

راه اندازی و نصب دستگاه پیشرفته اندازه گیری الکترولیت های خون Na ، K و کلر

۰۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۸ کد : ۳۲۰۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۲
این دستگاه پیشرفته که الکترولیت های خون Na ، K و کلر را اندازه گیری می کند در آزمایشگاه تشخیص طبی ستاد این مرکز نصب و راه اندازی شد.
راه اندازی و نصب دستگاه پیشرفته اندازه گیری الکترولیت های خون Na ، K و کلر

روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان اراک از تهیه و راه اندازی دستگاه Na ، K در آزمایشگاه ستاد این مرکز خبر داد.

محمد رضا حیدری کارشناس مسئول آزمایشگاه مرکز بهداشت اراک گفت : این دستگاه پیشرفته که الکترولیت های خون Na ، K و کلر را اندازه گیری می کند در آزمایشگاه تشخیص طبی ستاد این مرکز نصب و راه اندازی شد.

مسئول آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان اراک با اعلام این خبر افزود: این دستگاه پیشرفته با هدف تجهیز و توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی همگام با فناوری روز دنیا و خدمت رسانی با کیفیت مطلوب و کارآمد به بیماران با اعتباری بالغ بر  800 میلیون ریال خریداری و در آزمایشگاه تشخیص طبی (روتین) نصب و راه اندازی گردید.

حیدری همچنین ضمن ابراز خرسندی از این اقدام، از مساعدتهای رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک برای تهیه این دستگاه تشکر و قدردانی نمود.

مسئول آزمایشگاه تشخیص طبی مرکز بهداشت شهرستان اراک نیز با اشاره به لزوم تهیه این دستگاه اشاره کرد و گفت: تا پیش از این تست ها و در آزمایشگاه، ناگزیر نمونه های آزمایشگاهی به سایر مراکز ارجاع می شد، اما در حال حاضر با نصب دستگاه جدید این مشکل مرتفع گردید و علاوه بر آن نتایج آزمایشات با سرعت بیشتری ارائه خواهد شد.

کلید واژه ها: آزمایشگاه بهداشت سلامت خدمت


نظر شما :