پیام تبریک

پیام تبریک سید شهریار حسینی رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک به مناسبت آغاز نو سال

۰۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۳ کد : ۳۳۲۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۲
پیام تبریک سید شهریار حسینی رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار،یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.
پیام تبریک سید شهریار حسینی رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک به مناسبت آغاز نو سال

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک به مناسبت آغاز سال 1402 یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار،یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.

رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است؛ آینده ای که همه امیدواریم و باید بهتر از گذشته باشد. بهار با همه عظمت و شکوه بی مانند خود، تنها جلوه ای ازکرامت لایزال و حکمت بی مثال قادر متعال است تا هم بندگان خویش را از دل انگیز ترین مظاهر زیبایی بی نیاز ساخته و هم آنان را به سخاوت و بخشندگی در حق یکدیگر ترغیب نماید. 

ضمن خداقوت و تقدیر و تشکر از زحمات تمامی همکاران، با کمال خلوص در آغازین لحظات سال نو دست به دعا بر میداریم و از خداوند منان میخواهیم که بر همه بیماران جامه عافیت بپوشاند. حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، در سالی که گذشت مجموعه مرکز بهداشت شهرستان اراک توانستند با سعی و تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت بهداشت و خدمت‌رسانی به عموم مردم گام‌های بلندی بردارند. اینجانب بعنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی فرارسیدن بهار طبیعت ونوروز باستانی را به کلیه همکاران صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

 امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش‌ها در راستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر بهداشت و خدمتگزاری بهترادامه یابد و هر روز شاهد اقتدار و بالندگی کشور عزیزمان باشیم.

کلید واژه ها: سال نو تبریک سال 1402 بهداشت


نظر شما :