وب دا مرکزی | دکتر حمید شکری خانقاه در نشست تخصصی «پارادایم‌های نوین ارتباطات جهانی و روابط عمومی هوشمند» در دانشگاه علوم پزشکی اراک:

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۰۷:۵۵ کد : ۵۲۰۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳
روابط عمومی ها نباید اپراتور ارتباطی باشند و باید متخصص ارتباطی، مدیر استراتژیست و حرفه ای روابط عمومی باشند. روابط عمومی داستان سازمان است که باید به مخاطب ارائه شود. روابط عمومی مدیر نظام ارتباطی سازمان است. روابط عمومی موفق همواره باید تفکر زنبورعسلی داشته باشد و مثبت اندیشی و مردم مداری راز موفقیت است. شاخص کلیدی کارآیی روابط عمومی، حل مشکلات‌ ارتباطی سازمان است. ارتباطات قدرت است و مدیران کم ارتباط فاقد قدرت هستند.
وب دا مرکزی | دکتر حمید شکری خانقاه در نشست تخصصی «پارادایم‌های نوین ارتباطات جهانی و روابط عمومی هوشمند» در دانشگاه علوم پزشکی اراک:

کلیدواژه‌ها: 27 اردیبهشت روز روابط عمومی


نظر شما :