امورمالی
نام و نام خانوادگی: حسین فراهانیرشته تحصیلی:حسابداری پست الکترونیک: تلفن مستقیم: 08633446 شماره تماس داخلی: 221 سمت :سرپرست امور مالی شبکه بهداشت شهرستان فراهان آدرس:فراهان -فرمهین-بلوار شهید فهمیده-شبکه بهداشت شهرستان فراهان نام و نام خانوادگی: مسعود کاربین آشتیانیرشته تحصیلی:حسابداری پست الکترونیک: تلفن مستقیم: 08633446 شماره تماس داخلی: 311 سمت :دریافت و پرداخت شبکه بهداشت شهرستان فراهان آدرس:فراهان -فرمهین-بلوار شهید فهمیده-شبکه بهداشت شهرستان فراهان نام و نام خانوادگی: رضا تلخابیرشته تحصیلی:مدیریت دولتی و منابع انسانی پست الکترونیک: تلفن مستقیم: 08633446 شماره تماس داخلی: 313 سمت :دفتر دار مالی آدرس:فراهان -فرمهین-بلوار شهید فهمیده-شبکه بهداشت شهرستان فراهان
|
شرح وظایف:شرح وظایف مسئول امور مالی : 1- هدایت و هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی شبکه در چهارچوب مقررات ، قوانین ، آئین نامه ها و دستورالعملهای مصوب 2- کنترل و نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف پرسنل حسابداری . 3- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوطه 4- رسیدگی به پیش پرداختها و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قانون و مقررات مالی 5- مطالعه قوانین بودجه و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها. 6- پیگیری و وصول وجوه اعتبارات اعم از جاری , طرحهای عمرانی , اختصاصی 7- پیگیری تسویه حسابهای تنخواه گردانها در پایان دوره مالی یا در سایر مقاطع اعلام شده از سوی مدیر مالی 8- برقراری ارتباط با ذیحساب دانشگاه و به امضاء رساندن اسناد و چک های صادره 9- برقراری ارتباط با کارپرداز مرکز جهت ایجاد هماهنگی لازم 10- تهیه و تنظیم فرم های مورد نیاز واحد های مالی 11- تهیه و تنظیم گزارشهای مالی واحد دفترداری : -شرح وظایف: 1- صدور کلیه اسناد پرداختی حسابداری 2- صدور چک اعم از چک های حقوقی ،پرداختی و غیره .. 3- پیگیری امور مربوط به ارسال چک های بدهی مالیاتی ،کسورات ،غیبت ،تأخیر و غیره 4- تهیه و تنظیم کارت پیمان جهت کلیه قراردادها 5- تهیه و تنظیم صورتهای مغـایرت مربوط به حسابهای فی مابین با سایر شرکتها یا پیمانکاران و سایر افراد طرف حساب با شبکه و اقـدام جهت رفع مغایرت آنها 6- کنتـرل وتطبیق هرنوع پرداخت ، با سوابق قبلی (مانده بدهی یا بستانکاری قبلی ). 7- کنترل مستمر نقدینگی و تهیه گزارشات روزانه ازموجودی بانکها و کلیه دریافت و پرداختها . 8- بررسی و کنترل صحت متن چک های صادره با درخواست چک و مستندات پیوست و رعایت کلیه موارد ایمنی لازم در متن چک. 9- محاسبه و کنترل کارمزدهای بانکی بمنظور اطمینان از صحت محاسبه آن و صدور اسناد حسابداری مربوطه 10- نگهداری و کنترل حسابهای بانکی مرکز . 10- رفع مغایرات بانکی . واحد دریافت و پرداخت : -شرح وظایف: 1-تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی ،پیمانی ، قراردادی و ... و چاپ اسناد مربوط 2- تهیه سیاهه حقوقی کارکنان 3- محاسبه و تهیه فهرست مربوط به تأمین اجتماعی و خدمات درمانی کارکنان 4- تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مربوط به بیمه تکمیلی کارکنان 5- تهیه و تنظیم صورت حسابهای کسور مالیاتی 6- تهیه و تنظیم فیش حقوقی ماهیانه کارکنان و انجام کلیه امور مربوط 7- انجام کلیه امور مربوط به حقوق بازنشستگان 8- تحویل چک های صادر شده به همراه مدارک مربوطه به شعب سازمان تامین اجتماعی ، سازمان امور مالیاتی و ... در مهلت قانونی مقرر. |