بازدید اعتباربخشی دانشکدۀ دندان‌پزشکی اراک

۰۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۶ کد : ۴۱۳۴۹ اخباراصلی
تعداد بازدید:۲۱۲
بازدید اعتباربخشی دانشکدۀ دندان‌پزشکی اراک

 

به اطلاع می‌رساند بازدید اعتباربخشی دانشکدۀ دندان‌پزشکی در روزهای شنبه و یک‌شنبه 23 و 24/10/1402 برگزار شد. در این بازدید، استادان محترم سرکار خانم دکتر ارغوان تنکابنی و سرکار خانم دکتر سیمین‌زهرا محبی‌نیا، به‌عنوان ارزیابان اعتباربخشی از طرف وزارت بهداشت، در دانشکده حضور یافتند.

برنامۀ روز اول: ابتدا جلسۀ ارزیابان محترم با هیئت‌رئیسۀ دانشکده با حضور رئیس و معاونین و سرپرست آموزش برگزار شد. خانم دکتر خزائی‌زاده توضیحات لازم را در مورد تاریخچه و معرفی دانشکده همراه با اطلاعات اعضای هیئت‌علمی و مشخصات بخش‌ها ارائه دادند. سپس ارزیابان محترم با حضور معاونین و مسئول محترم edo دانشکده مستندات لازم را ملاحظه و کنترل کردند. در ادامه، برنامۀ بازدید از بخش‌ها برگزار شد و ارزیابان محترم از تمام بخش‌های درمانی دانشکده بازدید کردند و مدیران محترم گروه‌های آموزشی، توضیحات لازم را به ایشان ارائه دادند.

برنامۀ روز دوم: در روز دوم، بررسی مستندات ادامه یافت. سپس جلسۀ هم‌اندیشی با اعضای محترم هیئت‌علمی دانشکده برگزار شد و اعضای هیئت‌علمی، دیدگاه‌های خود درزمینۀ مسائل آموزشی و پژوهشی و امکانات دانشکده را با ارزیابان محترم در میان گذاشتند. برنامۀ پایانی بازدید، دیدار با دانشجویان بود که در موعد مقرر برگزار شد.

درمجموع، بازدید بسیار مفید و ثمربخشی از دانشکده انجام گرفت که منجر به ارزیابی کامل و جامع دانشکده در ابعاد مختلف شد و امید می‌رود نتایج آن به بهبود فرایندهای دانشکده در عرصه‌های آموزش، پژوهش و درمان و ارائۀ خدمت به مردم عزیز بینجامد.

در پایان از استادان محترم ارزیاب، سرکار خانم دکتر ارغوان تنکابنی و سرکار خانم دکتر سیمین‌زهرا محبی‌نیا، که با حضور خود موجبات ارتقای همه‌جانبۀ دانشکدۀ دندان‌پزشکی اراک را فراهم آوردند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌شود.

                                                                                                                                     با آرزوی توفیق

دکتر آزاده خزائی‌زاده

رئیس دانشکدۀ دندان‌پزشکی اراک

کلیدواژه‌ها: اراک دانشکده دندانپزشکی ارزیاب ارزیاب وزارتخانه

آخرین ویرایش۰۹ بهمن ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :