اطمینان از اصالت محصول آرایشی بهداشتی

۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۱ کد : ۱۲۴ اخبار اسلایدی و تصویری
تعداد بازدید:۶۶۰۶

1-بر روی بسته بندی محصولات سلامت محور خارجی مجاز، برچسب شناسه رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت الصاق می گردد که شناسه هایی شامل بارکد دو بعدی، شناسه تجاری فرآورده، شناسه ردیابی و رهگیری، شماره سری ساخت و تاریخ انقضاء بر روی آن درج شده است. 

2- بمنظور اطمینان از اصالت محصول آرایشی بهداشتی خارجی دارای برچسب شناسه رهگیری و ردیابی، ابتدا لایه رویی برچسب را خراشیده سپس کد اصالت(عدد 16 رقمی) درج شده در زیر آن را با استفاده از یکی از روشهای زیر استعلام کنید:

-    شمارۀ پیامک: 20008822

-    تلفن: 0216185

-    استفاده از سایت www.ttac.ir  

3-در هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی از وجود برچسب شناسه رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت، بر روی محصول اطمینان حاصل نمایید. 

4-مصرف محصول آرایشی و بهداشتی قاچاق، غیر مجاز و فاقد برچسب شناسه رهگیری می توانند منجر به بروز عوارضی چون احساس سوزش، قرمزی، تورم، کهیر، عفونت های پوست، پیری زودرس پوست، چین و چروک، ریزش مو و ... شوند. لذا از مصرف فراورده های خارجی فاقد مجوز و برچسب شناسه رهگیری وردیابی وکنترل اصالت از وزارت بهداشت خودداری نمایید.

5-درج مواردی مانند شماره ثبت، شماره بهره برداری و بارکد به هیچ عنوان نشانه مجوز تولید بهداشتی نیست. محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی حتماً باید دارای  برچسب شناسه رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت از وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی باشند.لذا در هنگام خرید به وجود برچسب مذکور بر روی محصول دقت نمایید. "

6- شما می توانید با اسکن بارکد دوبعدی شناسه رهگیری وردیابی وکنترل اصالت موجود بر روی بسته بندی فرآورده های آرایشی و بهداشتی خارجی از طریق نرم افزار ویژه و و اتصال به اینترنت به اصالت کالا پی ببرید. (این نرم افزار از سایت www.ttac.ir  قابل دانلود و نصب بر روی گوشی تلفن همراه میباشد.) 

7- بمنظور حفظ سلامت و ایمنی جامعه و جلوگیری از بروز خسارتهای جبران ناپذیر ناشی از مصرف کالاهای سلامت محور قاچاق، از مصرف کالاهای مذکور خودداری نماییم.

کلید واژه ها: قاچاق


( ۴۲ )

نظر شما :