نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک با مدیر و کارشناسان منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۴ کد : ۳۶۶۰۰ اطلاعیه
تعداد بازدید:۸۸
دکتر ملاطائفه معاون توسعه مدیریت و منابع با مدیر و کارشناسان منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه در دفتر معاونت جلسه برگزار نمود.
نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک با مدیر و کارشناسان منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی

در جلسه هم اندیشی دکتر عباس ملاطائفه با حوزه مدیریت منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی با که با حضور محسن جاویدان مدیر منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی و کارشناسان حوزه مدیریت منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه تشکیل گردید، در خصوص چالش‌ها، مشکلات و راه‌کارهای برون‌رفت از مسائل فنی و مالی پروژه‌های عمرانی دانشگاه بررسی و تبادل نظر گردید.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی اراک با وجود ۹۶ پروژه فعال در حوزه‌های بهداشت، درمان، آموزش و اورژانس پیش‌بیمارستانی یکی از پرکارترین دانشگاه‌های کشور در حوزه توسعه منابع فیزیکی و زیرساختی است که با استعانت خدای متعال، پیگیری‌های مستمر ریاست دانشگاه و حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، هیچ پروژه غیرفعالی ندارد و این بدین معنا است که تمام ارکان دانشگاه به صورت هم‌گرا و هم‌افزا از مرحله نیازسنجی، تأمین اعتبار تا تخصیص و نظارت بر طرح‌های عمرانی، پیگیر تحقق اهداف مقدس دانشگاه در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی درمانی استان هستند.

کلید واژه ها: دکتر عباس ملاطائفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه محسن جاویدان مدیر منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی پروژه فعال مشکلات پیشنهادات منابع فیزیکی و زیرساختی نظارت بر طرح‌های عمرانی کارشناسان


( ۱ )

نظر شما :