شرح وظایف
- رسیدگی و بررسی پرونده های اعضاء هیأت علمی به منظور ارتقاء مرتبه علمی
- احتساب سوابق خدمت آموزشی ، پژوهشی اعضاء هیأت علمی در هر دوره
- تصمیم گیری در خصوص رکود علمی اعضاء هیأت علمی
- ابلاغ آیین نامه ها ، بخش نامه های جدید و هر گونه تغییرات احتمالی در رابطه با ارتقاء اعضاء هیأت علمی
- انتخاب دبیر هیأت ممیزه و تعیین اعضاء کمیته های تخصصی علوم پایه و بالینی
- نظارت بر حسن اجرای آیین نامه های مربوط به هیأت ممیزه در دانشگاه
- تهیه دستور کار و صورتجلسه مصوبات هیأت ممیزه و ابلاغ آن به واحدهای مربوطه
- پیگیری و هماهنگی های مستمر بر تشکیل جلسات هیأت ممیزه
کلید واژه ها:
شرح وظایف اخبار
آخرین ویرایش۰۹ اسفند ۱۴۰۰