تغییر تاریخ کارگاه آموزشی درمانهای دارویی اختلال مصرف مواد افیونی ویژه پزشکان به ۲۵ بهمن

مهم - فوری فوری
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۴۷۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۵۰
برگزاری کارگاه آموزشی درمانهای دارویی اختلال مصرف مواد افیونی ویژه پزشکان در دانشگاه علوم پزشکی اراک به تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ لغایت ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ از ساعت ۸ الی ۱۵ موکول گردید
تغییر تاریخ کارگاه آموزشی درمانهای دارویی اختلال مصرف مواد افیونی ویژه پزشکان به ۲۵ بهمن

  بدین وسیله به استحضار می رساند به دلیل پاره ای مشکلات برگزاری کارگاه آموزشی درمانهای دارویی اختلال مصرف مواد افیونی ویژه پزشکان در دانشگاه علوم پزشکی اراک به تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ لغایت ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ از ساعت ۸ الی ۱۵ موکول گردید. خواهشمند است اطلاع رسانی به ذینفعان جهت شرکت در کارگاه مذکور به نحو مقتضی صورت پذیرد. علاقمندان جهت شرکت در کارگاه فوق ملزم به واریز مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ریال (معادل یک میلیون و دویست هزار تومان) به شماره حساب با اطلاعات ذیل و ارائه فیش واریزی به همراه تصویر کارت نظام پزشکی به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشند.

اطلاعات حساب شامل:

شماره حساب:   ۴۰۰۱۰۷۸۶۰۳۰۲۰۴۶۹ نزد بانک مرکزی

شماره شبا:  ۵۸۰۱۰۰۰۰۴۰۱۰۷۸۶۰۳۰۲۰۴۶۹ IR

شماره کارت مجازی :  ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۹۳۴۰۵۰

شماره شناسه واریز دوره های آموزشی معاونت درمان :  ۳۳۳۰۷۸۶۵۱۱۲۳۸۰۲۰۰۴۱۵۱۱۱۲۱۵۷۰۳۷

متقاضیان شرکت در دوره مذکور پس از واریز وجه ، تصویر فیش واریزی و کارت نظام پزشکی خود را تا پایان وقت اداری ۲۰ / ۱۱ / ۱۳۹۹ به سرکار خانم زهرا زری مقدم در ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک معاونت درمان طبقه چهارم ( شماره تماس جهت هماهنگی ۳۳۱۳۶۲۱۲)  تحویل نمایند .

محل برکزاری کارگاه: جنب بیمارستان امیرالمومنین .مجتمع دانشگاهی پیامبراعظم(ص) .سالن آمفی تئاتر شهدای دانشجو

لازم به ذکر است ظرفیت کارگاه ۴۰ نفر بوده و اولویت با کسانی است که مدارک درخواستی و ثبت نام آنها زودتر انجام شده است و پس از تاریخ پایان مهلت ثبت نام پذیرشی صورت نمی پذیرد.


( ۲ )

نظر شما :