برگزاری کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷ کد : ۴۱۰۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۸
سومین کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس با حضور رئیس دانشگاه، معاون و‌ مدیر درمان، روسای بیمارستان های استان، مترون ها و سایر مسئولین مربوطه با محوریت بررسی مسائل مربوط به اورژانس بیمارستان ها، شاخص ها، تجهیزات، فضای فیزیکی، نیروی انسانی و ... برگزار شد.
برگزاری کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

دکتر امانی در این نشست ضمن اشاره به خدمات ارزشمند پرسنل حوزه سلامت، گفت: ارائه خدمت به مخاطبین بهداشت و درمان در همه جا مقدس است، اما در اورژانس دارای تقدس بالاتری است؛ چراکه بیمارانی که به اورژانس مراجعه می کنند در شرایط اضطرار خاص و حساسی قرار دارند و باید به بیمار توجه ویژه تری داشت.
وی با تاکید بر اینکه باید از اقدامات غیر ضروری در اورژانس بیمارستان ها جلوگیری کرد، افزود: همکارانی که در حوزه اورژانس ارائه خدمت میکنند باید توضیحات لازم را در خصوص روند درمان به بیمار و خانواده او بدهند و بیمار را در خصوص روند بیماری توجیه کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: در راستای ارتقای رضایتمندی بیماران و ارتقا کیفیت خدمات درمانی در بخش اورژانس لازم است تا تمهیدات ویژه ای در خصوص نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی و فضای فیزیکی در اورژانس بیمارستان ها فراهم شود.

کلید واژه ها: کمیته ارتقا اورژانس


نظر شما :