طریقه دریافت کارت اهدای عضو

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۲ کد : ۴۳۵۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۰
طریقه دریافت کارت اهدای عضو

کارت اهدای عضو یکی از بزرگترین نمادهای فرهنگی در زمینه ارتقای فرهنگ اهدای عضو می باشد.

همه ایرانیان دارای کد ملی 10 رقمی می‌توانند از طریق سایت www.ehdacenter.ir برای دریافت کارت اهدای عضو اقدام کنند تا هم به صورت آنلاین و آنی کارت خود را دریافت کرده و هم تمایل آنان نسبت به اهدای عضو در دسترس دست اندرکاران این امر در سراسر کشور قرار گیرد.

در این سامانه کد ملی هر فرد به صورت آنلاین کنترل شده و در صورتی‌که اطلاعات مطابق کارت ملی وارد شده باشد ، کارت اهدای عضو صادر شده و متقاضی می‌تواند همان لحظه کارت خود را ذخیره و چاپ نماید.

لازم به ذکر است حتما باید شماره موبایل (سیم کارت) که با آن ثبت نام می شود به نام فرد باشد.

لطفا به نکات زیر توجه داشته باشید:
1-  عزیزانی که برای دریافت کارت اهدای عضو از طریق سامانهwww. ehdacenter.ir  یا سامانه های مشابه ثبت نام کرده اند ، توجه داشته باشند که جهت پیگیری کارت خود لازم است به همان سامانه مراجعه کنند.
2-  داوطلبانی که در سامانه های دیگر ثبت نام نموده و یا از طریق مراجعه به هر یک از واحدهای فراهم آوری کشور یا ارگانهای دیگر کارت دریافت نموده اند همچنین می توانند برای ثبت اطلاعات خود در سامانه www.ehdacenter.ir نیز اقدام نمایند تا اطلاعات آنها در سامانه مرکزی نیز ثبت شده و از تمام کشور قابل دسترسی باشد .
3- در صورتیکه علاوه بر ثبت اطلاعات تان در سامانه مرکزی اهدای عضو تمایل دارید کارت اهدای عضو را نیز دریافت نمائید، می توانید از کارت خود بلافاصله پس از تکمیل اطلاعات پرینت گرفته و کارت پرینت شده را پرس کرده و نزد خود نگه دارید.
4- درصورتی که قبلاً در این سامانه ثبت نام کرده اید، جهت ویرایش اطلاعات شخصی و یا چاپ مجدد کارت خود برروی دکمه ورود به سامانه کلیک نمائید، در غیر اینصورت جهت ثبت نام و دریافت کارت اهدای عضو خود برروی دکمه ثبت نام کارت اهدای عضو کلیک کنید.

5- این کارت مشروعیت قانونی ندارد و برای اهدا نیاز به رضایت ولی دم و خانواده وجود دارد. به عبارت دیگر اگر خانواده ، واقعیت مرگ مغزی  عزیزشان را بپذیرند، این کارت می‌تواند برای رضایت به اهدای عضو کمک‌کننده باشد.
6- برای لغو کارت اهدای عضو خود ، می‌توانید وارد پروفایل خود در سایت شده و در بخش ویرایش پروفایل، تیک کنار گزینه کارت اهدای عضو را بردارید. در ادامه پس از انتخاب علت درخواست لغو کارت اهدای عضو، دکمه ذخیره پائین صفحه را بزنید تا کارت اهدای عضو شما  لغو گردد .

سیده رضوان موسوی : کارشناس ستادی واحد شناسایی نسوج و اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اراک  - 

شماره تماس      33125998 086

کلید واژه ها: دریافت کارت اهدا عضو


نظر شما :