برگزاری آزمون استخدام جذب نیروی PHC شهر

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۰ کد : ۴۴۹۴۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۹۳
آزمون جذب ۷۶ نفر نیروی PHC شهری و برنامه نظام ارجاع در راستای ارائه خدمت در مراکز بهداشتی استان مرکزی، برگزار شد.
برگزاری آزمون استخدام جذب نیروی PHC شهر

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، رسول گوهری، معاون اجرایی معاونت بهداشت با تاکید بر نقش موثر حضور کادر بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت، گفت: در راستای ارتقای سلامت جامعه و ارائه مطلوب تر خدمات بهداشتی، آزمون جذب ۷۶ نفر با هدف تامین نیروی انسانی در شبکه های  مرتبط با برنامه های مذکور در دانشگاه علوم پزشکی اراک در برنامه مذکور برگزار شد.

وی  ادامه داد: برای شرکت در این آزمون ۶۴۲ نفر نام نویسی کرده و با برگزاری این آزمون، ۷۶ نفر برای ارائه خدمت در مراکز جامع سلامت و پایگاههای سلامت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک انتخاب می شوند.
رسول گوهری افزود: با جذب این نیروها، نیاز فعلی دانشگاه به مراقب سلامت، پذیرش، خدمات، حرفه ای، محیط، تغذیه، روان شناس، آزمایشگاه، پرستار، دستیار دندانپزشک، ماما و مراقب سلامت برآورده می شود 
این مقام مسوول در معاونت بهداشت توضیح داد: در راستای برگزاری این آزمون، چهار گروه شامل مدیریت های بازرسی، منابع انسانی، حراست و هسته گزینش حضور داشتند.

در ادامه «مهدی برزگری» مدیر گروه توسعه و ارتقا سلامت شبکه اضافه کرد: پس از برگزاری آزمون کتبی، افراد پذیرفته شده در مرحله اول در صورت کسب نمره حد نصاب قبولی، به مرحله مصاحبه راه می‌ یابند.

کلید واژه ها: نیروی PHC شهر استخدام نیرو معاونت بهداشت اراک


نظر شما :