پرشسنامه نیازسنجی برنامه های آموزشی ۹۹

عنوان فرم
  • 0
  • به نام خداوند جان و خرد استاد گرامی سلام علیکم : احتراما چك ليستي كه خدمت حضرتعالي / سرکارعالی مي باشد پيرامون تعيين اولويت هاي آموزشي اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک مي باشد. خواهشمند است چك ليست را با دقت مطالعه فرماييد و اولويت خود را با علامت تعيين نمایید .ضمنا به شما اطمینان داده می شود که اطلاعات این چک لیست محرمانه باقی بماند. امید است مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی بتواند در جهت ارتقاء برنامه های رشد و بالندگی اعضای محترم هیات علمی گامهای مثمرثمری بردارد. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی 1399
    1
  • دسته
    2
  • مشخصات استاد:
    3
  • جنسیت*
    زن
    مرد
    4
  • مرتبه علمی*
    مربی
    استادیار
    دانشیار
    مقدار ۴
    مقدار ۵
    5
  • مدرک تحصیلی*
    فوق لیسانس
    متخصص بالینی
    Ph.D.
    فلوشیپ
    فوق تخصص
    6
  • نوع استخدام*
    ضريب K و متعهد خدمت
    پیمانی
    آزمایشی
    رسمی قطعی
    7
  • دانشکده محل خدمت*
    پزشکی
    دندانپزشکی
    پرستاری و مامایی
    پیراپزشکی
    بهداشت
    توانبخشی
    8
  • سابقه خدمت*
    6 ماه تا 5 سال
    6-11 سال
    12-17 سال
    18-23سال
    24سال به بالا
    9
  • الف ) بخش اولويت هاي آموزشي :*اولویت 1اولویت 2اولویت 3در اولویت نمی باشد
    1- روش های نوین تدريس در بالین (استانداردهای گزارش صبحگاهی ، راند آموزشی ...) :
    2- روش های نوین تدريس در تئوری:
    3- کاربرد بازی در آموزش پزشکی :
    4- کاربرد ابزارهای اجتماعی در آموزش پزشکی :
    5- استفاده از هوش هیجانی در تدریس :
    6-تدریس به روش گروهی (TBL ):
    7-روان شناسی یادگیری :
    8- آشنایی با آموزش مجازی :
    9- تکونولوژی آموزشی :
    10- شیوه های ارزشیابی دانشجویان در تئوری و بالین (DOPS- ASCE- …)
    11-استانداردسازی سئوالات :
    12- ارزیابی و اصلاح یادگیری خود تنظیمی دانشجویان با روشهای نوآورانه :
    13- مهارتهای ارتباطی :
    14- مهارت ارائه مشاوره به عنوان استاد مشاور :
    15- ارزیابی درونی :
    16- اعتباربخشی آموزشی در مراکز درمانی :
    17- اخلاق حرفه ای در آموزش پزشکی :
    18- كارگاه EBM
    19- ایده پردازی در فرآیندهای آموزش پزشکی
    10
  • ب) بخش توسعه فردي:*اولویت 1اولویت 2اولویت 3در اولویت نمی باشد
    1- مكالمه زبان انگليسي
    2- آشنايي با ويندوز و..
    3- چگونگي استفاده از دوره هاي فلوشيپ و دوره هاي كوتاه مدت وبلند مدت
    4- آشنايي با آيين نامه هاي ارتقاء اعضای هیات علمی
    5- كنترل خشم
    6- مهارت نه گفتن
    7- تفكر مثبت
    8- راز شاد زيستن
    9- مهارتهاي زندگي
    10-اصول تربيت در خانواده
    11- جريان شناسي سياسي
    12- تاريخ تحولات جهاني
    13- فلسفه حيات
    11
  • ج) بخش اولويتهاي اجرايي و مديريتي:*اولویت 1اولویت 2اولویت 3در اولویت نمی باشد
    1- مديريت زمان
    2- آشنایی با تصميم گيري اثربخش
    3- مديريت و رهبری در آموزش عالی سلامت در جهت دستیابی به اهداف بسته های تحول و نوآوری
    4- مديريت در بیمارستان
    5- تدوین برنامه ريزي استراتژيك و عملیاتی
    6-آشنايي با شيوه هاي ارزيابي ، نظارت و كنترل
    7- کلید طلایی ارتباطات
    8- مديريت بحران در حوادث غيرمترقبه در بیمارستان
    9- آشنايي با مديريت كيفيت جامع (TQM)
    10- مديريت كار گروهي (Team Work)
    11- مدیریت جلسات در سازمان
    12- انگیزش در سازمان
    13- تفکر انتقادی
    12
  • د) بخش ارائه خدمات درماني و ارتقاء سلامت*اولویت 1اولویت 2اولویت 3در اولویت نمی باشد
    1-چگونگي ثبت اطلاعات بيمار ، تكميل مدارك پزشكي (ثبت در رايانه ) و چگونگي ايجاد بانك اطلاعاتي
    2-آشنایی با قوانين و مقررات حرفه اي (تخصصي ، دانشگاهي )
    3-نحوه آموزش به بيمار
    4-اولويت بندي بيماران (ترياژ)
    5- اصول گزارش نویسی و پرونده نویسی
    13
  • و) ضمن تشکر و سپاس فراوان از وقتی که صرف تکمیل این چک لیست نمودید ، خواهشمند است اگر دوره هاي خاصی مد نظر شما مي باشد كه در بخشهاي فوق الذكر اشاره نشده است ، مرقوم فرماييد :*
    14