| 1- روش های نوین تدريس در بالین (استانداردهای گزارش صبحگاهی ، راند آموزشی ...) : | | | | |
|
| 2- روش های نوین تدريس در تئوری: | | | | |
|
| 3- کاربرد بازی در آموزش پزشکی : | | | | |
|
| 4- کاربرد ابزارهای اجتماعی در آموزش پزشکی : | | | | |
|
| 5- استفاده از هوش هیجانی در تدریس : | | | | |
|
| 6-تدریس به روش گروهی (TBL ): | | | | |
|
| 7-روان شناسی یادگیری : | | | | |
|
| 8- آشنایی با آموزش مجازی : | | | | |
|
| 9- تکونولوژی آموزشی : | | | | |
|
| 10- شیوه های ارزشیابی دانشجویان در تئوری و بالین (DOPS- ASCE- …) | | | | |
|
| 11-استانداردسازی سئوالات : | | | | |
|
| 12- ارزیابی و اصلاح یادگیری خود تنظیمی دانشجویان با روشهای نوآورانه : | | | | |
|
| 13- مهارتهای ارتباطی : | | | | |
|
| 14- مهارت ارائه مشاوره به عنوان استاد مشاور : | | | | |
|
| 15- ارزیابی درونی : | | | | |
|
| 16- اعتباربخشی آموزشی در مراکز درمانی : | | | | |
|
| 17- اخلاق حرفه ای در آموزش پزشکی : | | | | |
|
| 18- كارگاه EBM | | | | |
|
| 19- ایده پردازی در فرآیندهای آموزش پزشکی | | | | |
|