1- روش های نوین تدريس در بالین (استانداردهای گزارش صبحگاهی ، راند آموزشی ...) : | | | | |
|
2- روش های نوین تدريس در تئوری: | | | | |
|
3- کاربرد بازی در آموزش پزشکی : | | | | |
|
4- کاربرد ابزارهای اجتماعی در آموزش پزشکی : | | | | |
|
5- استفاده از هوش هیجانی در تدریس : | | | | |
|
6-تدریس به روش گروهی (TBL ): | | | | |
|
7-روان شناسی یادگیری : | | | | |
|
8- آشنایی با آموزش مجازی : | | | | |
|
9- تکونولوژی آموزشی : | | | | |
|
10- شیوه های ارزشیابی دانشجویان در تئوری و بالین (DOPS- ASCE- …) | | | | |
|
11-استانداردسازی سئوالات : | | | | |
|
12- ارزیابی و اصلاح یادگیری خود تنظیمی دانشجویان با روشهای نوآورانه : | | | | |
|
13- مهارتهای ارتباطی : | | | | |
|
14- مهارت ارائه مشاوره به عنوان استاد مشاور : | | | | |
|
15- ارزیابی درونی : | | | | |
|
16- اعتباربخشی آموزشی در مراکز درمانی : | | | | |
|
17- اخلاق حرفه ای در آموزش پزشکی : | | | | |
|
18- كارگاه EBM | | | | |
|
19- ایده پردازی در فرآیندهای آموزش پزشکی | | | | |
|