معرفی ، رسالت و اهداف دفتر

معرفی دفتر امور هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک :

مرکز امور هیئت علمی با هدف تجمیع و یکپارچه سازی امور مربوط به اعضای هیئت علمی و با الهام از وزارت متبوع و برخی دانشگاه های مطرح کشور در بهمن ماه سال 1389 تأسیس  و شروع به فعالیت نموده است .

رسالت دفتر:

مأموریت مرکز مدیریت عالی و یکپارچه کلیه امور مرتبط با اعضای هیأت علمی در جهت استفاده کامل از پتانسیل ها و توسعه توانمندی‌های آنان در راستای ارتقای کیفی و کمی آموزشی، پژوهشی و خدماتی جهت وصول به اهداف دانشگاه است.

برخی از مهمترین اهداف این دفتر :             

  1. تکریم اعضای محترم هیئت علمی و پاسخگویی و رسیدگی به امور مربوطه در کمترین زمان در جهت فراهم نمودن بستر مناسب برای استفاده حداکثری از توان علمی ایشان .
  2. برنامه ریزی برای شناسایی ، شفاف سازی ، اطلاع رسانی و تسهیل فرآیندهای اجرایی مرتبط با اعضای هیئت علمی .
  3. برنامه ریزی جهت بهره گیری از روش های نوین در اجرای فرآیند ارتقاء عمودی و افقی اعضای هیئت علمی .
  4. برنامه ریزی جهت گردش کار مناسب پرونده های متقاضیان ارتقاء.
  5. تمرکز و تسریع در انجام امور مرتبط با اعضای هیئت علمی از جمله امور کارگزینی و... .
  6. طراحی ، اجرا و نظارت بر فرآیندهای مربوط به امور هیئت علمی .
  7. ایجاد بستری مناسب جهت اطلاع رسانی هرچه بهتر به اعضای هیئت علمی در موارد مرتبط .
  8.  تهیه بانک اطلاعاتی اعضای هیئت علمی .
  9. مشارکت در برنامه ریزی و ارائه تسهیلات فرهنگی و رفاهی به اعضای هیئت علمی .
آخرین ویرایش۲۰ دی ۱۳۹۹