پرسش های متداول

تعداد بازدید:۴۹۷۸
پرسش های متداول

سوالات پرتکرار در آموزش مداوم 

-1برای ثبت نام در وبینار از چه سامانه ای اقدام کنم؟

سامانه آموزش مداوم به آدرس www.ircme.ir

-2 برای شرکت در وبینار از چه روشی اقدام کنم؟
ابتدا نرم افزار adobe connect را روی موبایل یا دستگاه کامپیوتر خود نصب نمایید. سپس درتاریخ برگزاری برنامه وارد نرم افزار adobe connect شده  ودر قسمت URL با وارد کردن آدرس  مرکز میزبان  بعنوان مهمان guest وارد شده حتما در زمان ورود نام خانوادگی و کد ملی خود را در قسمت نام وارد نمایید تا در کلاس پذیرش شوید . لازم به ذکر است که تنها در 30 دقیقه اول شروع برنامه به شما اجازه ورود داده می شود و خارج از این زمان امکان پذیرش شما وجود ندارد .همچنین ترک کردن برنامه باعث عدم تایید شما در کلاس خواهد شد.

-3برای شرکت در آزمون از چه سامانه ای استفاده کنم ؟

تنها راه شرکت در آزمونهای پایانی کسب امتیاز نصب اپلیکشن آموزش مداوم و دانلود اپیلکشن از بازار می باشد اپلیکیشن فقط بر روی گوشی های اندروید قابل نصب می باشد.

-4 برای فعال کردن اپلیکشن آزمون چه کاری باید انجام دهم؟

کدملی و شماره موبایل خود را وارد کنید وکداعتبارسنجی که موبایل شما پیامک می شود را وارد نمائید و در آزمون شرکت کنید.

-5 مهلت شرکت در آزمون انتهای وبینار چقدر میباشد؟

تا 48 ساعت بعد از اتمام وبینار میتوانید در آزمون شرکت کنید.

-6آیا اگر در وبینار شرکت کنم ولی در آزمون فرصت نکنم شرکت کنم گواهی صادر خواهد شد؟

خیر گواهی فقط برای افرادی که در آزمون نمره قبولی کسب کرده اند صادر خواهد شد.

-7آیا در یک روز می توانم در دو وبینار شرکت کنم؟

خیر هر روز فقط در یک وبینار می توانید امتیاز کسب کنید.

-8آیا دو برنامه یکسان را می توانم در یکسال دوبار شرکت کنم؟

خیر نمی توانید.

-9بعد از شرکت در وبینار چه زمانی گواهی صادر خواهد شد ؟

24 ساعت بعد از برگزاری وبینار فایل صدور گواهی باز میشود و حداکثر تا 48 ساعت بعد از برگزاری وبینار در دانشگاه علوم پزشکی اراک گواهی ها صادر خواهد شد.

-10اگر در برنامه ای ثبت نام کنم و سپس انصراف دهم هزینه به من برگشت می خورد؟ 

بلی در حساب کاربری شما ذخیره می شود و می توانید در برنامه های آتی اگر همان مبلغ باشد از هزینه ذخیره شده استفاده کنید

-11مطالب و اسلایدهاو فیلم وبینارها را چگونه می توانم بعد از اتمام وبینار داشته باشم؟

 بعد از برگزاری وبینار مطالب  درقسمت  محتوی آموزشی  قابل دسترسی می باشد.

-12ظرفیت ثبت نام در هر وبینار چند نفر است؟

150 نفر

-13امکان پرسیدن سوال از سخنران در وبینار موجود است؟

بله در قسمت chat نرم افزار می توانید سوالهای خود را بصورت تایپ شده بپرسید ویا باانتخاب بلند کردن دست اجازه دریافت میکروفن و حتی دوربین را از استاد دریافت نموده و در بحث شرکت نمایید.

-14وبینارها آیا جزء برنامه های غیرحضوری محسوب می شوند؟ 

خیر در رده برنامه های حضوری هستند.

-15آیا می توانم در برنامه های حضوری بجای وبینار شرکت کنم؟

خیر در سال 99 در کل کشور بجای برنامه حضوری وبینار برگزار خواهد شد.

-16آیا می توانم هزینه برنامه را کارت به کارت کرده یا دستی تحویل دهم ؟

خیر پرداخت هزینه بصورت آنلاین از طریق سامانه آموزش مداوم فقط مقدور است.

-17هزینه های وبینارها به تومان است یا ریال؟

هزینه برنامه ها به ریال در سامانه تعریف شده است.

-18چند بار مجازهستم در آزمون شرکت کنم ؟

سه بار می توانید در آزمون شرکت کنید و چنانچه حدنصاب نمره قبولی را کسب کنید گواهی برای شما صادر خواهد شد.

-19چگونه می توانم در وبینارهای سایر دانشگاه ها شرکت کنم؟

در صفحه اصلی خود در سامانه آموزش مداوم در قسمت وبینارهای همه مراکز کلیک کنید میتوانید در هر وبیناری که متقاضی باشید شرکت کنید.

-20آیا اگر وبیناری مرتبط با رشته من نباشد ولی متقاضی هستم در آن شرکت کنم می توانم ؟

بله می توانید بعنوان مهمان در هر وبیناری شرکت کنید ولی گواهی فقط برای افرادی صادر خواهد شد که در برنامه از طریق سامانه آموزش مداوم ثبت نام کرده و درآزمون پایانی نمره قبولی را کسب کرده اند.

21-هنگام عضویت در سامانه و با وارد کردن کد ملی پیغام"اطلاعات شما قبلا در سامانه ثبت شده"را مشاهده میکنم؟

کاربر محترم در صورت مشاهده چنین پیغامی دانشگاهی که سامانه به شما معرفی میکند،به عنوان مرکز میزبان شما محسوب میشود . لذا می توانید جهت دریافت رمز عبور خود با آن دانشگاه تماس حاصل فرمایید .086-32248083

22- با وجود وارد کردن صحیح کد امنیتی با پیغام "کد امنیتی اشتباه است" مواجه می شوم ؟

کاربر محترم در این صورت می توانید یکبار بر روی لینک "صفحه اصلی " کلیک نمایید و مجددا اقدام به وارد کردن اطلاعات خود نمایید .

23-هنگام بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل موفق به دریافت رمز عبور خود نمی شوم ؟

کاربر محترم در صورتی که ایمیل شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، سیستم قادر به ارسال رمز عبور شما نمی باشد . برای اصلاح آدرس ایمیل خود می توانید با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .

24-هنگام بازیابی رمز عبور از طریق پیامک با مشکلاتی مواجه می شوم ؟

کاربر محترم در صورت مشاهده کردن هر کدام از پیغام های ذیل خواهشمند است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .شماره همراه وارد شده با اطلاعات ثبت شده در سامانه مطابقت ندارد .سرویس بازیابی رمز عبور از طریق پیامک مرکز میزبان شما غیر فعال می باشد .سرویس پیامک مرکز میزبان شما راه اندازی نشده است .

25-برای اصلاح اطلاعاتی از پروفایل که قابل ویرایش نیست،"به استثنای کد ملی" چه اقدامی باید انجام داد ؟

کاربر محترم در صورتی که نام ، نام خانوادگی یا رشته تحصیلی شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، جهت ویرایش آن لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید

26-جهت ویرایش کد ملی در سامانه چه اقدامی باید صورت گیرد؟

کاربر محترم جهت اصلاح کد ملی خود خواهشمند است یک ایمیل با عنوان "تصحیح کد ملی" همراه با نام ، نام خانوادگی ، کد ملی صحیح و کد ملی اشتباه به cme@niosha.co.ir ارسال نمایید . پس از اصلاح کد ملی توسط واحد پشتیبانی سامانه مراتب از طریق ایمیل به شما اعلام می گردد.

27-زمانی که برای مشاهده جزئیات برنامه اقدام می کنم ، لینک مربوطه کار نمی کند ؟

کاربر محترم برای اینکه بتوانید جزئیات برنامه را مشاهده نمایید :

از مرورگر Internet Explorer نسخه 8 به بالا استفاده نمایید .

در صورتی که از مرورگر Internet Explorer نسخه 9 استفاده می کنید ، لازم است آیکن Compatibility View فعال باشد.

از مرورگر Mozilla Firefox استفاده نمایید .

از مرورگر Google Chrome استفاده نمایید .

28-برای پیگیری امتیازات ثبت نشده دوره هایی که از طریق سامانه ثبت نام و شرکت کرده ام،چه کاری باید انجام دهم؟

کاربر محترم در صورت مواجه شدن با چنین وضعیتی لازم است با مرکز برگزار کننده آن برنامه تماس حاصل فرمایید .

29-مراحل ثبت گواهی های بازآموزی که قبل از راه اندازی سامانه دریافت کرده ام ، چیست؟

کاربر محترم برای ثبت امتیاز گواهی های کسب شده مراحل ذیل را انجام دهید :

  • به کارنامه باز آموزی خود مراجعه کنید .
  • با توجه به نوع گواهی "فعالیتهای آموزشی و پژوهشی، خارج از کشور ، سوابق خارج از سامانه ما قبل سال 91" از طریق لینک مربوطه اقدام به ثبت سوابق خود نمایید .
  • جهت پیگیری و تأیید امتیاز سوابق ثبت شده لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .

کلید واژه ها: عضویت عدم عضویت اصلاح اطلاعات اصلاح کد ملی بازیابی رمز پیگیری گواهی

آخرین ویرایش۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰