کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان دلیجان تشکیل جلسه داد

۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۹ کد : ۲۰۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۸۵
کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان دلیجان تشکیل جلسه داد

      کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان دلیجان به ریاست محمد رضا یوسفی معاون فرماندار و با حضور مدیران شبکه و مرکز بهداشت و روسای ادارات راس ساعت 8 صبح امروز در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل جلسه داد.
     به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان دکتر عبدارحیم فردوسی مدیر شبکه و دبیر کارگروه جلسه را با موضوع شرایط غیر بهداشتی کشتارگاه دام دلیجان آغاز نمود. وی با اشاره به تکرار طرح این مسئله در کارگروه از نماینده شهرداری خواست که پیگیری  رفع نقص با جدیت بیشتری انجام شود.
     عاطفه محسنی نماینده شهرداری در رابطه به این موضوع گفت: با توجه به اینکه ساختمان کشتارگاه مشکل اساسی و زیر بنایی دارد و هزینه بهسازی فاضلاب آن نیز بالاست با قطعیت نمی توان در خصوص زمان رفع نواقص کشتارگاه اعلام نظر بمود بویژه که اکنون دلیجان شهرداد ندارد. 
     در ادامه سهیلا انصار زاده کارشناس مسئول سلامت اجتماعی شبکه بهداشت  گزارشی مختصری از عملکرد کانونهای سلامت محلات و لزوم افزایش تحرک و نشاط اجتماعی  ارائه کرد.
     انصارزاده از ادارات شهرستان درخواست نمود در  برگزاری دومین مجمع سلامت دلیجان و نمایشگاه جنبی آن که در 11 دیماه امسال برگزار خواهد شد مشارکت کنند.
     دکتر مرتضی اسحاقی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان دلیجان درمورد انجام پویش ناباروری در شهرستان صحبت کرد. وی گفت: پیشگیری از ناباروری  راهکار جوان سازی جمعیت و افزایش نرخ باروری سالم و تحکیم خانواده است و لازم است کارکنان ادارات  و جمعیت تحت پوشش آنها رد صورت لزوم به مراکز و پایگاههای سلامت مراجعه  کنند تا خدمات و مشاوره ناباروری را که بصورت رایگان عرضه می شود دریافت کنند.
 


( ۲ )

نظر شما :