کمیته خدمات بهداشت، سلامت و محیط زیست دلیجان تشکیل جلسه داد

۰۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۲ کد : ۲۹۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۲۵
کمیته خدمات بهداشت، سلامت و محیط زیست دلیجان تشکیل جلسه داد

     با توجه به فرا رسیدن ماه پایانی سال و لزوم آمادگی دستگاهای و دوایر دولتی برای خدمات رسانی در سال نو صبح امروز  کمیته خدمات بهداشت، سلامت و محیط زیست در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان تشکیل جلسه داد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان نشست که با حضور کارشناسان و روسای ادارات بهداشت و درمان، محیط زیست، دامپزشکی، شهرداری و صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
     در ابتدا فردوسی مدیر شبکه بهداشت به حاضرین خیر مقدم گفته و آمادگی بیمارستان، پایگاه های امداد جاده ای، مراکز خدمات جامع سلامت و امداد هوایی را برای خدمت رسانی در نوروز اعلام نمود.
     عاطفه محسنی کاشناس شهرداری گفت: شهرداری مانند سالهای گذشته در ایام نوروز خدمات خود را ادامه خواهند داد بعلاوه  شهروندان میتوانند مشکلات شهری را در این ایام  با واحد اجراییات شهرداری به شماره تلفن 137 در میان بگذارند.
     مجید طالبی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: اکیپ های سیار متشکله از کارشناسان برخی ادارات مانند بهداشت، فرمانداری و ... در نوروز بر عملکرد فروشگاه ها نظارت خواهند نمود. وی افزود آمادگی لازم برای تامین ارزاق بویژه گوشت لازم است زیرا در تعطیلات، مسافران زیادی خرید خود را در شهرستان انجام میدهند.
     مرتضی اسحاقی سرپرست مرکز بهداشت گفت: متاسفانه مرکز بهداشت نتوانسته نظارت موثری بر فعالیت بازار روز داشته باشد. در همین رابطه رضا حاج محمد حسن مسئول بهداشت محیط اضافه کرد بازارها و نمایشگاه های دوره ای با هدف تنظیم بازار انجام می شود اما در صورتیکه مجوز لازم از ارگان های نظارتی مثلا بهداشت اخذ نشود پس از برپایی، مشاهده نواقص توسط اکیپ های بازرسی چالش برانگیز است.


( ۱ )

نظر شما :