آزمون توجیهی بدو خدمت

۰۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۱ کد : ۳۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۶۳
آزمون توجیهی بدو خدمت

           با عنایت به برگزاری آزمون غیر حضوری  « توجیهی بدو خدمت  » به میزان  ۱۰۰  ساعت  قابل ثبت در شناسنامه آموزشی همکاران بصورت آزمون الکترونیکی از دوره های مصوب  دانشگاه در سال ۱۳۹۷ جهت گروه هدف  : کلیه همکاران رسمی آزمایشی – پیمانی و تبصره که در سالهای قبل این دوره را نگذرانده اند و یا مردود شده اند ( همکاران رسمی قطعی مجاز به شرکت در این آزمون نمیباشند )، مراتب وشرایط شرکت در آزمون به شرح ذیل می باشد:

 ۱-همکاران داوطلب شرکت در آزمون برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰/۰۴/۱۳۹۷ به رابطین محترم آموزش ضمن خدمت محل کار خود مراجعه فرمایند ( به درخواستهای انفرادی و بعد از تاریخ ذکر شده پاسخی داده نخواهد شد ) .

۲-همکارانی که در آزمونهای قبلی مردود شده اند باید مبلغ ۰۰۰/۷۰۰ ریال به شماره حساب سیبا بانک ملی به شماره ۲۱۷۷۸۶۵۳۸۶۰۰۵ ( درآمد های غیر درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک ) واریز و هنگام ثبت نام به رابط محترم آموزش ضمن خدمت تحویل فرمائید .

۳-منبع آزمون تحت عنوان «  توجیهی بدو خدمت » بمنظور مطالعه در سامانه خدمات الکترونیکی –  ( کاربری افراد در سامانه  – سوابق آموزشی –  دریافت فایلهای آموزشی )  بارگذاری گردیده است ( مطالعه هر سه جلد ضروری میباشد).

۴- تاریخ برگزاری آزمون   ۱۶/۰۵/۱۳۹۷( سه شنبه ) می باشد.

۵- بازه زمانی برگزاری آزمون ازساعت  ۱۲ الی  ۱۶  می باشد.

۶- تعداد سوالات آزمون  ۵۰  سوال وحداکثر زمان پاسخگویی ۵۰  دقیقه می باشد.

۷- جهت شرکت در آزمون تاکیدا از مرورگر Chrome  و یا Mozilla Firefox  استفاده شود.

۸- هر فرد صرفا یکبار مجاز به ورود به برنامه وشرکت در آزمون می باشد.

۹- آدرس سامانه training-prs.arakmu.ac.ir:22333  می باشد.

۱۰- جهت ورود به برنامه آزمون ،شناسه کاربری:شماره ملی فردوگذرواژه :هرآنچه بعنوان رمز انتخاب گردیده است ،

می باشد ودر غیراینصورت از شماره ملی استفاده گردد.

۱۱-رابطین محترم آموزش ضمن خدمت تا تاریخ ۰۱/۰۵/۱۳۹۷ لیست افراد داوطلب شرکت در آزمون را همراه با نامه به این مدیریت ارسال فرمایند%

                                                                          


نظر شما :