از پتانسیل خیرین در امور پژوهشی و حوزه اجتماعی سلامت استفاده کنیم.

نشست هم اندیشی حوزه اجتماعی سلامت برگزار شد.

۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۲۳ کد : ۶۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۹
نشست هم اندیشی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با مدیران شورای خیرین سلامت شهرستانها و مدیران و کارشناس مولفه ای اجتماعی سلامت شبکه بهداشت و درمان دلیجان با حضور دکتر جمالی مدیر کل سازمانهای مردم نهاد سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
نشست هم اندیشی حوزه اجتماعی سلامت برگزار شد.

     نشست هم اندیشی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با مدیران شورای خیرین سلامت و مدیران  و کارشناس مولفه ای اجتماعی سلامت شبکه بهداشت و درمان دلیجان  با حضور دکتر جمالی مدیر کل سازمانهای مردم نهاد سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان در این نشست که صبح امروز در دفتر مدیر شبکه بهداشت برگزار شد دکتر فردوسی به حاضرین خیر مقدم گفته  و یاد آوری کرد که  با ایجاد معاونت اجتماعی و انتصاب کارشناس مولفه های اجتماعی سلامت در شبکه بهداشت دلیجان شاهد عملکرد خوبی در زمینه مشارکت اجتماعی در سلامت بوده ایم. 

     دکتر جمالی شبکه بهداشت را موظف به آموزش و تشویق خیرین سلامت در حوزه های اجتماعی سلامت نمود. وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب خیرین سلامت در امور سخت افزاری سلامت از جمله ساخت مراکز سلامت و بیمارستانها بویژه در دلیجان، اظهار امیدواری کرد که زمینه استفاده از این پتانسیل در حوزه های نرم افزاری از جمله امور پژوهشی و آموزشی استفاده شود.


نظر شما :