صنوف و صنایع باید در سامانه سلامت دولت ثبت نام و کنند

جلسه فاصله گذاری هوشمند در واحدهای صنفی و صنایع برگزار شد

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰ کد : ۸۷۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۸۷
جلسه فاصله گذاری هوشمند در واحدهای صنفی و صنایع برگزار شد

   جلسه هماهنگی جهت اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در واحدهای صنفی وصنایع شهرستان دلیجان به ریاست محمدرضا یوسفی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار باحضور دکتر مرتضی اسحاقی سرپرست مرکز بهداشت، طالبی رئیس اداره صمت، معصومی رئیس اداره کار و دیگر مسئولین، کارشناسان  و مدعوین در روز شنبه بیست و سوم  فروردین ۹۹ باهدف بررسی مسائل حوزه مربوطه شهرستان دلیجان تشکیل شد..

     به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان در این جلسه که در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید دکتر اسحاقی گفت: وضعیت بیماری کووید 19 در دلیجان به ثبات رسیده است و اگر فاصله گذاری رعایت نشود ممکن است تعداد بیماران افزایش یابد..

     حسینی رییس اصناف گفت: شما زیادی سخت گرفته اید و بسته ماندن واحد های صنفی از اراک هم پیشی گرفته است. من مطمئن هستم اصناف دلیجان به آگاهی رسیده اند و همه در سامانه ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت خواند نمود، 

     وی ادامه داد کافیست دستورالعمل ها را به ما بدهید تا تمام اصناف آنها رارعایت نمایند. 

     طالبی رییس اداره صمت گفت: کار فرسایشی شده است. پیشنهاد می دهم با برنامه ریزی بهداشت و بکارگیری نیروهای سایر ادارات و بسیج اصناف تیمهایی تشکیل و بازرسی از صنوف و صنایع به سرعت انجام شود..

     در پایان موارد زیر به تصویب رسید.:

- ظرف  ۳ روز آینده ابلاغ وزارت بهداشت جهت ثبت نام مدیران ومتصدیان مراکز درمان در سامانه مربوطه ثبت مشاغل انجام گردد..
- کلیه مراکز واماکن مجاز به فعالیت ملزم به رعایت کلیه پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت که درسامانه مذکور بارگذاری شده می باشند..
- مقررگردید با همکاری مرکز بهداشت و درمان اداره صمت بسیج ادارات و اتاق اصناف تشدید نظارت بر اماکن و مراکز در هفته جاری انجام گردد..

     لازم به ذکر است:اصناف و گروه های پرخطر همچنان مجاز به باز گشایی نمی باشند.


نظر شما :