پاسخ به " نقد از بیمارستان ممنوع"

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۳ کد : ۹۱۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۶۳
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان به مطلبی تحت عنوان " نقد از بیمارستان ممنوع" که در کانال همشهریهای دلیجان منتشر شده بود پاسخ داد.
پاسخ به " نقد از بیمارستان ممنوع"

دکتر فردوسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان به مطلبی تحت عنوان "نقد از بیمارستان ممنوع"  که در کانال همشهریهای دلیجان منتشر گردیده است متن زیر را در اختیار روابط عمومی جهت انتشار قرار داد.

   پاسخ به " نقد از بیمارستان ممنوع"

     1- نقد کردن منصفانه هیچ منعی ندارد ولی اشکال اصلی در مسموم کردن فضای مجازی است که این رویه انسانهای بی منطق است. نقد صادقانه در دفتر مدیریت شبکه و بیمارستان کاملا آزاد و مورد سپاسگزاری می باشد.

     2- اورژانس بیمارستان حتی برای دقیقه ای بدون پزشک نبوده و نبود پزشک واقعیت ندارد.

     3- دو پزشک متخصص قلب و عروق در بیمارستان بصورت تمام وقت و یک پزشک متخصص قلب در بخش خصوصی فعال هستند و تمامی بیماران قلبی اورژانسی توسط ایشان ویزیت می گردند.

     انتظار می رود نویسنده مطلب  و همفکران و همراهان ایشان اگر قصد اصلاح امور را دارند شخصا به شبکه مراجعه و نظرات اصلاحی و سازنده خود را ارائه فرمایند.

     ضمنا فراموش نشود تحولات در وضعیت اقتصادی کشور خواه ناخواه جنبه های مختلف اداری  و اجتماعی کشور را تحت تاثیر قرار داده و بیمارستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قطعا بردباری شهروندان کمک شایانی به اداره مطلوب بیمارستان و شبکه خواهد بود.

                                                                                                                                                    دکتر عبدالرحیم فردوسی

                                                                                                                                         مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان


نظر شما :