پرسش‌های متداول


1- هنگام عضویت در سامانه و با وارد کردن کد ملی پیغام"اطلاعات شما قبلا در سامانه ثبت شده"را مشاهده میکنم؟

کاربر محترم در صورت مشاهده چنین پیغامی دانشگاهی که سامانه به شما معرفی میکند،به عنوان مرکز میزبان شما محسوب میشود . لذا می توانید جهت دریافت رمز عبور خود با آن دانشگاه تماس حاصل فرمایید .086-32248083

کلید واژه ها: عضویت

2-با وجود وارد کردن صحیح کد امنیتی با پیغام "کد امنیتی اشتباه است" مواجه می شوم ؟

کاربر محترم در این صورت می توانید یکبار بر روی لینک "صفحه اصلی " کلیک نمایید و مجددا اقدام به وارد کردن اطلاعات خود نمایید .

کلید واژه ها: کد امنیتی

3- هنگام بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل موفق به دریافت رمز عبور خود نمی شوم ؟

کاربر محترم در صورتی که ایمیل شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، سیستم قادر به ارسال رمز عبور شما نمی باشد . برای اصلاح آدرس ایمیل خود می توانید با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .

4- هنگام بازیابی رمز عبور از طریق پیامک با مشکلاتی مواجه می شوم ؟

کاربر محترم در صورت مشاهده کردن هر کدام از پیغام های ذیل خواهشمند است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .

  • شماره همراه وارد شده با اطلاعات ثبت شده در سامانه مطابقت ندارد .
  • سرویس بازیابی رمز عبور از طریق پیامک مرکز میزبان شما غیر فعال می باشد .
  • سرویس پیامک مرکز میزبان شما راه اندازی نشده است .

کلید واژه ها: بازیابی رمز

5- برای اصلاح اطلاعاتی از پروفایل که قابل ویرایش نیست،"به استثنای کد ملی" چه اقدامی باید انجام داد ؟

کاربر محترم در صورتی که نام ، نام خانوادگی یا رشته تحصیلی شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، جهت ویرایش آن لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .

کلید واژه ها: اصلاح پروفایل

6- جهت ویرایش کد ملی در سامانه چه اقدامی باید صورت گیرد؟

کاربر محترم جهت اصلاح کد ملی خود خواهشمند است یک ایمیل با عنوان "تصحیح کد ملی" همراه با نام ، نام خانوادگی ، کد ملی صحیح و کد ملی اشتباه به cme@niosha.co.ir ارسال نمایید . پس از اصلاح کد ملی توسط واحد پشتیبانی سامانه مراتب از طریق ایمیل به شما اعلام می گردد.

کلید واژه ها: ویرایش کد ملی

7- زمانی که برای مشاهده جزئیات برنامه اقدام می کنم ، لینک مربوطه کار نمی کند ؟

کاربر محترم برای اینکه بتوانید جزئیات برنامه را مشاهده نمایید :

  • از مرورگر Internet Explorer نسخه 8 به بالا استفاده نمایید .
  • در صورتی که از مرورگر Internet Explorer نسخه 9 استفاده می کنید ، لازم است آیکن Compatibility View فعال باشد.
  • از مرورگر Mozilla Firefox استفاده نمایید .
  • از مرورگر Google Chrome استفاده نمایید .

کلید واژه ها: مشاهده جزئیات

8- برای پیگیری امتیازات ثبت نشده دوره هایی که از طریق سامانه ثبت نام و شرکت کرده ام،چه کاری باید انجام دهم؟

کاربر محترم در صورت مواجه شدن با چنین وضعیتی لازم است با مرکز برگزار کننده آن برنامه تماس حاصل فرمایید .

کلید واژه ها: پیگیری امتیاز

9- مراحل ثبت گواهی های بازآموزی که قبل از راه اندازی سامانه دریافت کرده ام ، چیست؟

کاربر محترم برای ثبت امتیاز گواهی های کسب شده مراحل ذیل را انجام دهید :

  • به کارنامه باز آموزی خود مراجعه کنید .
  • با توجه به نوع گواهی "فعالیتهای آموزشی و پژوهشی، خارج از کشور ، سوابق خارج از سامانه ما قبل سال 91" از طریق لینک مربوطه اقدام به ثبت سوابق خود نمایید .
  • جهت پیگیری و تأیید امتیاز سوابق ثبت شده لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .

کلید واژه ها: صدور گواهی

نحوه درخواست کارت دانشجویی المثنی به چه صورت است؟

دانشجو در صورت مفقود شدن کارت دانشجویی باید ابتدا به مدیریت آموزش مراجعه و درخواست کارت المثنی داده و مبلغ 100000 ریال (ده هزار تومان) به شماره حساب سیبا 2177865307007بانک ملی  به نام آموزش واریز نماید.

نحوه درخواست مرخصی تحصیلی چگونه است؟

درمقطع پزشکی دانشجو پس از گذراندن یک نیمسال تحصیلی می تواند در طول مراحل اول و دوم آموزش پزشکی حداکثر2 نیمسال تحصیلی متوالی یا متناوب و در هر یک از مراحل کارآموزی و کارورزی حداکثر تا سقف 6 ماه متوالی با احتساب در سنوات از مرخصی تحصیلی استفاده نماید.

در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می تواند پس از گذراندن یک نیمسال تحصیلی حداکثر 1 نیمسال و در دوره های کارشناسی پیوسته برای 2 نیمسال متوالی یا متناوب از مرخصی تحصیلی استفاده نماید.

تقاضای مرخصی تحصیلی باید بصورت کتبی حداقل دو هفته قبل از شروع هر نیمسال توسط دانشجو به اداره آموزش دانشگاه تسلیم گردد.

حوه درخواست تغییر رشته و نیز انتقال چگونه است؟

دانشجوی متقاضی انتقال یا  تغییر رشته باید درخواست خود را همراه با مدارک لازم حداقل 6 هفته پیش از شروع نیمسال به اداره آموزش دانشگاه تسلیم نماید. جهت کسب اطلاعات کامل می توانید از قسمت قوانین و آیین نامه های آموزشی ،آیین نامه آموزشی مقطع تحصیلی  مورد نظر خود را مطالعه نمایید.

دانشجو تا چه زمانی می تواند اعتراض به نمره خود را ثبت نماید؟  

دانشجو پس از ثبت موقت نمره توسط استاد فقط تا 48 ساعت فرصت دارد اعتراض به نمره خود را ثبت نماید.

نحوه درخواست انصراف از تحصیل چگونه است؟

دانشجویی که تمایل به انصراف از تحصیل داشته باشد باید درخواست انصراف خود را شخصا به اداره آموزش دانشگاه یا دانشکده تسلیم نماید. در این صورت دانشجو مجاز است فقط برای یکبار حداکثر تا 1 ماه قبل از پایان همان نیمسال، تقاضای انصراف خود را پس بگیرد. پس از انقضای این مهلت حکم انصراف از تحصیل وی صادر می شود و پس از آن حق ادامه تحصیل در آن رشته را ندارد.

فرآیند دانش آموختگان به چه شیوه ای است؟

مراجعه به پورتال دانشگاه 

استفاده از زیر منو دانشآموختگان

کلید واژه ها: دانش اموختگان

●سوالات مربوط به دانشجو طریقه استفاده از کافی نت دانشکده به چه صورت است و آیا امکان استفاده از اینترنت در خوابگاه وجود دارد؟    

در کافی نت دانشکده هر دانشجو با دادن شماره دانشجویی و کد ملی می تواند از اینترنت استفاده کند هر دانشجوی روزانه 2 ساعت می تواند وصل باشد. در خوابگاه  از ساعت 5 بعدازظهر به بعد user دانشجویان فعال می شو...