آرشیو اخبار

دیابت و فشار خون
دیابت و فشار خون

دیابت و فشار خون

دیابت یکی از بیماری‌های زمینه‌ای است که می‌تواند ناتوان‌کننده‌ باشد و به مرور زمان کیفیت زندگی فرد را کاهش دهد. بنابراین شناحت این بیماری و کنترل آن می‌تواند کیفیت زندگی را بهبود ببخشد.

ادامه مطلب
پیام تبریک روز پرستار

پیام تبریک رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک به مناسبت روز پرستار

سالروز ولادت باسعادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری( س) که بنام روز پرستار نامگذاری شده، فرصتی  برای تجلیل از تلاش ها، خدمات، ایثارگری ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران است.

ادامه مطلب
اداری واستخدامی کارکنان غیر هیات علمی،

آیین نامه اداری واستخدامی کارکنان غیر هیات علمی،

آیین نامه اداری واستخدامی کارکنان غیر هیات علمی، ثبت وتکمیل موافقتنامه کارکنان سال۱۴۰۲ به منظوررعایت دقیق مدیریت عملکرد کارکنان (تکمیل موافقتنامه ) بعمل آید. وکارکنان مشمول ارزیابی عملکرد تا تاریخ ۱۵ / ۹ / ۱۴۰۲نسبت به ثبت فرم شاخص های اختصاصی در سامانه اقدام نمایند.

ادامه مطلب
۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) روز جهانی دیابت
۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) روز جهانی دیابت

۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) روز جهانی دیابت

دیابت چیست به زبان ساده! هنگامی که قند موجود در خون شما زیادتر از حد طبیعی باشد، خون شما شیرین‌تر از حالت عادی است! پس بیماری قند گرفته‌اید! دیابت نوعی بیماری متابولیکی (مربوط به متابولیسم بدن) و یکی از شایع ترین بیماری های غدد است که با سطح قند خون بالا (گلوکز) همراه است و به دنبال نقص در ترشح انسولین یا عملکرد آن یا هر دو ایجاد می‌شود. سطح بالای گلوکز خون (هیپرگلیسمی) می‌تواند منجر به مشکلات جدی در سلامت شود.

ادامه مطلب
ضربت بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی

آغاز طرح ضربت بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی گالری

آغاز طرح ضربت بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، بازدید معاون و کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اراک از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی

ادامه مطلب