تبریک ریاست دانشکده توانبخشی و مدیر گروه شنوایی شناسی به مناسبت روز جهانی شنوایی شناس

۱۹ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۹ کد : ۴۶۶۵۱ اصلی
تعداد بازدید:۴۷
برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ رئیس انجمن شنوایی شناسی و گفتار ترکیه پروفسور Ozlem Konukseven نامگذاری دهم اکتبر به عنوان روز جهانی شنوایی شناسی پیشنهاد داد که با استقبال بسیاری از کشورها دنبال شد.  علت انتخاب دهمین روز از دهمین ماه میلادی این بود که از هر ۱۰ ادیولوژیست، هر ۱۰ نفر باید در کار حرفه ای خود کامل و بدون نقص عمل کنند و هدف از این روز پاسداشت زحمات شنوایی شناسان در سطح جهان برشمرده شده است . 
تبریک ریاست دانشکده توانبخشی و مدیر گروه شنوایی شناسی به مناسبت روز جهانی شنوایی شناس

 

دکتر سلطانی نژاد ریاست دانشکده توانبخشی

روز شنوایی شناس، روز گرامیداشت مراقبان نعمت شنیدن را به جامعه فرهیخته، پرتلاش و خدمتگزار شنوایی شناسی در سراسر میهن اسلامی ایران بالاخص اساتید گروه شنوایی شناسی و دانشجویان عزیز این رشته در دانشکده توانبخشی اراک تبریک و تهنیت عرض میکنم. از خداوند متعال توفیق و پیشرفت روز افزون را برای این قشر خدوم ملت آرزومندم.

 

سرکار خانم کهنسال مدیرگروه شنوایی شناسی

در دنیای امروز، بخش مهمی از کیفیت زندگی به شدت به توانایی در شنیدن یا بهتر شنیدن متکی است. 10 اکتبر، سالروز جهانی ادیولوژیست، به متخصصان عرصه شنوایی شناسی اختصاص دارد که در تشخیص، ارزیابی و توانبخشی بسیاری از اختلالات مرتبط با شنوایی، تعادل و ... نقش بی بدیل دارند. مفتخرم این روز را به عنوان عضوی از خانواده بزرگ شنوایی شناسی به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک عرض کنم.


( ۲ )