اخبار اصلی - آرشیو

تقدیر از کارشناسان بهداشت حرفه ای شهرستان شازند

به مناسبت هشتم اردیبهشت ماه روز جهانی بهداشت حرفه ای ،از کارشناسان این عرصه شبکه بهداشت شازند در مراسمی با حضور سرپرست شبکه بهداشت ودرمان ،رئیس گروه سلامت کار معاونت بهداشتی ، مسئول بهداشت حرفه ای شبکه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان تقدیر بعمل آمد .

ادامه مطلب

نواختن زنگ سلامت در مدرسه محجوب شهر شازند به مناسبت هفته سلامت

زنگ سلامت در شهر شازند با حضور دکتر نوازانی مدیر کل آموزش وپرورش استان ،مبین معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ،دکتر اسماعیلی معاون فنی مرکز بهداشت ،کارخانه مدیر آموزش و پرورش شازند و قلعه نویی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شازند و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در مدرسه ابتدایی دخترانه محجوب نواخته شد . دکتر اسماعیلی ضمن تشکر از تلاش های آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شعار امسال هفته سلامت "سلامتی برای همه با پزشکی خانواده" می باشد .هدف برنامه پزشک خانواده را که امسال شروع شده است و تا پایان سال در کل کشور اجرایی می شود دسترسی همه آحاد جامعه به صورت عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی بیان نمود

ادامه مطلب

دیدار با امام جمعه شهرستان شازند به مناسبت هفته سلامت

به مناسبت هفته سلامت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شازند به اتفاق جمعی از مسئولین واحد ها با حضرت حجه السلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهرستان دیدار کردند و از رهنمودهای ایشان بهره مند شدند. در این دیدار قلعه نویی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان شهرستان و شعار امسال هفته سلامت مطالبی را ارائه نموده و از امام جمعه شهرستان خواستار حمایت همه جانبه از برنامه های این هفته در جهت اثر گذاری هر چه بهتر گردند. امام جمعه شهرستان شازند نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین و کارکنان شبکه بهداشت مطالبی را در خصوص اهمیت سلامت بیان نمودند و توصیه هایی را ارائه کردند .

ادامه مطلب