حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حادثه تصادف تفرش

۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۰
حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حادثه تصادف تفرش

دکتر زیلابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش در پیامی از آقای دکتر امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی جهت حضور و مدیریت حادثه نصادف روز پنج شنبه گذشته نقره کمر تشکر و قدردانی نمود. 

▫️ دکتر زیلابی گفت:متاسفانه در اولین ساعات صبح روز پنج شنبه اتفاق ناگواری کام همه مردم شهرستان  و مسئولان استانی و شهرستان‌ را تلخ کرد .
▫️وی افزود: خوشبختانه با حضور به موقع و بهنگام دکتر امانی بعنوان متولی سلامت استان مرکزی باعث دلگرمی و قوت قلب همکاران در بیمارستان والفجر و تیم های امدادی در محل حادثه  شد که نتیجه آن به مدیریت و کاهش خسارت و تلفات جانی ختم گردید .

▫️ دکتر زیلابی در پایان ضمن تشکر مجدد از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از معاونت سیاسی استانداری ، فرماندار ، پرسنل بیمارستان‌ والفجر، مدیریت و تیم فوریت‌های پزشکی استان و شهرستان  ، جمعیت هلال احمر استان و شهرستان  ، فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه شهرستان‌  و تمام کسانی که در روز حادثه تلاش خود را نموده و جانفشانی کردند تشکر و قدردانی و برای همه بزرگواران آرزوی سلامتی و تندرستی نمود.

کلید واژه ها: دکتر امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک حادثه تفرش دکتر امانی در تفرش دکتر امانی در بیمارستان تفرش دکتر امانی در حادثه گردنه نقره کمر حادثه در گردنه نقره کمر تصادف در گردنه تفرش


نظر شما :