برگزاری نشست مشترک نماینده تفرش، آشتیان و‌ فراهان با مسئولین ارشد شهرستان تفرش و دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳
برگزاری نشست مشترک نماینده تفرش، آشتیان و‌ فراهان با مسئولین ارشد شهرستان تفرش و دانشگاه علوم پزشکی اراک

نشست هم اندیشی نماینده مردم آشتیان، تفرش و‌ فراهان در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه و فرماندار شهرستان تفرش و رئیس و مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی اراک، برگزار شد.
دکتر امانی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده انجام شده در راستای خدمت رسانی به مراجعین، گفت: در بازدید انجام شده از بیمارستان والفجر، کمبود پزشک مشکل اصلی مطرح شده بود که در صدد رفع هرچه سریعتر این مشکل هستیم.
وی با اشاره به اینکه مشکل کمبود پزشک یک مشکل کشوری است، افزود: عوارض مدیریتی باقیمانده از زمان کرونا، مرخصی زایمان پزشکان زن، کمبود پانسیون پزشکان در استان، جذابیت و امتیاز پایین جذب پزشک در استان از جمله مسائلی است که زمینه ساز بیشتر این مشکل است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه ابراز داشت: اتفاقات مثبت و ارزشمندی نیز در چند سال اخیر در حوزه سلامت اعم از نصب دستگاه لاپاراسکوپی و تجهیزات پزشکی دیگر، افزایش تعداد آمبولانس ها، جذب حمایت خیّرین و… که باعث رضایتمندی مردم شده است.
ولی اله بیاتی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان نیز در این نشست ضمن تشکر از زحمات کارکنان حوزه سلامت، تامین نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان را حق مردم دانست و خواستار رفع مشکلات مطروحه شد.
در ادامه این نشست امام جمعه و فرماندار تفرش، در خصوص رفع چالش ها و توسعه بهینه خدمات بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان موضوعاتی را مطرح نمودند.

کلید واژه ها: نشست هم اندیشی نماینده تفرش نماینده تفرش و فراهان بیمارستان والفجر تفرش


نظر شما :