کمیته رسیدگی به شکایات بیماران در بیمارستان

۳۱ فروردین ۱۴۰۴ | ۱۱:۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸
کمیته رسیدگی به شکایات بیماران در بیمارستان

کمیته رسیدگی به شکایات بیماران با هدف ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پاسخگویی مؤثر به مطالبات و دغدغه‌های بیماران، با حضور دکتر پدرام مدیر شبکه بهداشت و درمان، حراست، مدیر و مترون بیمارستان والفجر برگزار شد.

در این نشست، پرونده‌های شکایات ثبت‌شده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع نارسایی‌ها و بهبود فرآیندهای ارائه خدمات اتخاذ شد. همچنین بر ضرورت تعامل مؤثر میان کارکنان درمان و بیماران، رعایت حقوق گیرندگان خدمت، و پاسخگویی شفاف و محترمانه به مراجعات تأکید شد.

این کمیته به‌صورت منظم و با حضور مسئولین مربوطه تشکیل خواهد شد تا گامی مؤثر در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و ارتقای کیفیت خدمات سلامت برداشته شود.

کلیدواژه‌ها: رسیدگی به شکایات بیماران شکایت بیماران بیمارستان تفرش بیمارستان والفجر تفرش تفرش بیمارستان والفجر شکایت شکایات


نظر شما :

تفرشی ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ | ۱۳:۰۵
نوبت دهی این بیمارستان افتضاح هست الان همه جا نوبت دهی اینترنتی داره جز بیمارستان تفرش یه نوبت دهی تلفنی داشت که اونم اخیرا قطع شده مردم از روستا چجوری صبح زود بیان نوبت بگیرن و تا ظهر و بعد از ظهر منتظر بشینن لطفا به حال مردم روستا هم فکر کنید