کمیته رسیدگی به شکایات بیماران در بیمارستان

۳۱ فروردین ۱۴۰۴ | ۱۱:۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴

کمیته رسیدگی به شکایات بیماران با هدف ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پاسخگویی مؤثر به مطالبات و دغدغه‌های بیماران، با حضور دکتر پدرام مدیر شبکه بهداشت و درمان، حراست، مدیر و مترون بیمارستان والفجر برگزار شد.

در این نشست، پرونده‌های شکایات ثبت‌شده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع نارسایی‌ها و بهبود فرآیندهای ارائه خدمات اتخاذ شد. همچنین بر ضرورت تعامل مؤثر میان کارکنان درمان و بیماران، رعایت حقوق گیرندگان خدمت، و پاسخگویی شفاف و محترمانه به مراجعات تأکید شد.

این کمیته به‌صورت منظم و با حضور مسئولین مربوطه تشکیل خواهد شد تا گامی مؤثر در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و ارتقای کیفیت خدمات سلامت برداشته شود.

کلیدواژه‌ها: رسیدگی به شکایات بیماران شکایت بیماران بیمارستان تفرش بیمارستان والفجر تفرش تفرش بیمارستان والفجر شکایت شکایات


نظر شما :