آرشیو اخبار

بازدید مسئولین ارشد شازند و دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شماره یک گالری

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی به اتفاق رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف بررسی روند ارائه خدمات سلامت از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شماره یک، بازدید کردند. به گزارش وب دا مرکزی، در این بازدید، مسئولین حاضر ضمن گفتگو با کارکنان این مرکز، از تلاش‌ها و خدمات رسانی پرسنل قدردانی و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و ارائه خدمات بهینه به مردم تأکید کردند.

ادامه مطلب

بازدید مسئولین ارشد شهرستان شازند و دانشگاه علوم پزشکی اراک از پایگاه اورژانس خیّرساز شهباز گالری

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از پایگاه اورژانس خیّرساز در دست احداث شهباز، بازدید کردند. به گزارش وب دا مرکزی، در این بازدید که با همراهی مسئولین شهرستان شازند و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت، روند پیشرفت فیزیکی پروژه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. لازم به ذکر است پایگاه اورژانس خیّرساز شهباز با متراژ ۱۴۱ مترمربع و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

ادامه مطلب

مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور عمومی شبکه بهداشت و درمان شازند

در مراسمی که با حضور دکتر عبدالرضائی سرپرست شبکه بهداشت شازند ، محمدی رئیس مرکز بهداشت و سایر پرسنل برگزار شد، از زحمات و تلاش های مهدی معطی مدیر امور عمومی شبکه بهداشت شازندتقدیر و تشکر به عمل آمد و محمدعباسی به عنوان سرپرست امور عمومی شبکه بهداشت درمان شازند معرفی شد .

ادامه مطلب

تجلیل از کادر درمان شهرستان شازند به مناسبت روز پزشک

به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور ، زاد روز شیخ الرئیس ابو علی سینا حکیم ، دانشمند و طبیب برجسته و نامدار ایران و روز پزشک حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهر شازند ، هادیان پور نماینده مردم شریف شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی و قاسمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شماره یک از پزشکان شاغل در این مرکز تقدیر نمودند . همچنین در جلسه ای که در دفتر دکتر عبدالرضائی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شازند برگزار شد مسائل و مشکلات حوزه بهداشت ودرمان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت .

ادامه مطلب

دیدار مسئولین شهرستانی با مدیر شبکه بهداشت و درمان شازند به مناسبت روز پزشک

به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور ، زاد روز شیخ الرئیس ابو علی سینا حکیم ، دانشمند و طبیب برجسته و نامدار ایران و روز پزشک ؛ شهردار شهر شازند ، نماینده اعضای شورای اسلامی شهر شازند به همراه جمعی از مدیران شهرستان با حضور در شبکه بهداشت و درمان شازند روز پزشک را با اهداء لوح به دکتر عبدالرضائی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شازند تبریک گفتند .

ادامه مطلب