مراسم بازنشستگی آقای محمدرضا فریدونفر رئیس امور مالی

مراسم بازنشستگی آقای محمدرضا فریدونفر رئیس امور مالی و معارفه آقای محسن کارچانی

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲ کد : ۱۰۸۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۸۹
مراسم بازنشستگی آقای محمدرضا فریدونفر رئیس امور مالی و معارفه آقای محسن کارچانی

مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات آقای «  محمدرضا فریدونفر » رئیس امور مالی مرکز پنجشنبه 16 مرداد 99  با حضور جمعی از مدیران دانشگاه  و  کارمندان  بخش های مختلف حوزه اداری بیمارستان در سالن کنفرانس بیمارستان برگزار شد.

در ابتدا آقای محسنی مدیر بیمارستان  ضمن تبریک عید غدیر و خوشامدگویی به مهمانان  از صبر و حوصله و خدمات ارزنده ایشان تقدیر و تشکر نمودند و برایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را از درگاه خداوند منان مسئلت خواستند .

آقای محسن جیریایی مدیر منابع مالی و حسابداری دانشگاه ابتدا به معرفی آقای محسن کارچانی ( رئیس سابق اداره حسابداری منابع و تامین منابع دانشگاه ) پرداختند ، ایشان ضمن تشکر از آقای فریدونفر از تجربه بالا ، صبر و شکیبایی فوق العاده ایشان و حفظ و حرمت و کرامت همکاران در دوران تصدی و همچنین با توجه به شرایط کنونی و کمبود منابع مالی و از سوی دیگر شیوع بیماری منحوس کرونا از اداره نمودن منابع مالی تشکر فراوان نمودند . 

آقای ابوالفضل سهل آبادی مدیر حراست دانشکاه  و اقای مصطفی زمانی رئیس امور اداری  هم در این مراسم  ضمن تقدیر از 30 سال فعالیت صادقانه ایشان و  همکاری با دیگر مجموعه های دانشگاه  در مدت خدمت  ، تشکر و برای او در دوران جدید زندگی، آرزوی موفقیت نمودند.

همچنین در این مراسم  جمعی از همکاران بخش های مختلف مرکز به ذکر خاطراتی از دوران همکاری با اقای فریدونفر پرداخته و مراسم با ذکر صلوات بر حضرت محمد ( ص ) و خاندان پاکش پایان پذیرفت .

 


 


( ۳ )

نظر شما :