فشار کاری بالا و زیاد در بیمارستان ولیعصر(عج) سانتر ترومای استان

فشار کاری بالا و زیاد در بیمارستان ولیعصر(عج) سانتر ترومای استان

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۲ کد : ۱۱۰۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۷
فشار کاری بالا و زیاد در بیمارستان ولیعصر(عج) سانتر ترومای استان

▫️رئیس بیمارستان ولیعصر اراک : با انتخاب بیمارستان امیرالمومنین(ع)  به عنوان سانتر کرونا و تعطیلی بخش های داخلی و قلب وغیره،بیماران این مرکز برای انجام امور خود به بیمارستان ولیعصر مراجعه می کنند.

▫️به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهنام محمودیه گفت : با انتقال بخش های مختلف به این مرکز، بار کاری بیمارستان ولیعصر(عج) افزایش یافته و همین امر با توجه به کمبود نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، نارضایتی هایی را نیز در پی داشته و دارد که جا دارد از مردم عزیز بابت این نقیصه، عذرخواهی کنیم.

▫️او افزود : مرکز آموزشی درمانی ولیعصر اراک در حال حاضر  بخش های اورژانس و بستری از جمله جراحی، مغز و اعصاب ، داخلی ،ارتوپدی و... را پوشش می دهد.

▫️وی تاکید کرد : حجم بالای مراجعه بیماران ،افزایش فشار کاری پرسنل به خصوص پرستاران را در پی داشته و با توجه به مبتلا شدن برخی از آنان  به کووید 19 و خارج شدنشان از چرخه درمان ،فشار مضاعفی را تحمل کرده و شبانه روزی در حال تلاش در قالب شیفت های بسیار سنگین و طاقت فرسا هستند.

▫️دکتر محمودیه گفت: ظرفیت برخی از بخش ها مثل اورژانس، تکمیل شده و در برخی روزها به ناچار، تخت های اضافی را در راهرو ها مستقر و به بیماران رسیدگی می کنیم.

▫️وی در پایان از مردم خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا و انتقال ویروس کرونا، در هنگام رانندگی و انجام کارهای روزمره خود نیز نهایت دقت و توجه را داشته باشند تا مشکلی برایشان پیش نیاید که در این صورت با کاهش بار مراجعات به بیمارستان ولیعصر، فشار کاری پرسنل و پرستاران نیز کمی کمتر خواهد شد.


( ۵ )

نظر شما :