بازدید نمایندگان سازمان بهداشت جهانی WHO از بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج )

بازدید نمایندگان سازمان بهداشت جهانی WHO از بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج )

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۶ کد : ۱۱۰۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۹
بازدید نمایندگان سازمان بهداشت جهانی WHO از بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج )

 

نمایندگان سازمان بهداشت جهانی WHO در تاریخ پنجشنبه 23 مرداد 99 از بیمارستان ولی عصر (عج)اراک بازدید و مستندات و مدارک بهداشت پرسنلی و تجهیزات پزشکی را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند  .

در جریان این بازدید که حدود 3 ساعت به طول انجامید، از بخشهای مختلف بیمارستان ولی عصر اراک،مهمترین و پر ترددترین مرکز درمانی استان مرکزی بازدید نمودند در این بازدید که با همراهی رئیس اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت درمان ( آقای مهندس مهرآبادی ) و کارشناس مسئول نظارت و اعتبار بخشی مراکز درمانی معاونت درمان ( دکتر جواد ملبوبی ) و جمعی از مسئولان این بیمارستان انجام شد،نمایندگان در بخشهای رایولوژی و CT Scan  حضور یافتند  . 

در ادامه این بازدید دکتر محمودیه رییس بیمارستان با اشاره به تراکم بیماران در این بیمارستان گفت:در هر 24 ساعت حدود 700 بیمار به این مرکز درمانی مراجعه می کنند که اکثر آنان را بیماران اورژانسی،مصدومان و مجروحان حوادث مختلف به ویژه سوانح رانندگی و راکبان موتور سیکلت تشکیل می دهند.
وی اضافه کرد:این حجم عظیم مراجعه کننده از حد توان و ظرفیت فیزیکی و تجهیزات بیمارستان ولی عصر خارج است،اما نظر به اینکه این بیمارستان تنها مرکر درمانی است که اجباراً باید هرگونه مراجعه را پاسخگو باشد،ما ناگزیر به پذیرش همه مراجعه کنندگان هستیم.
وی خواستار تخصیص اعتبارات مناسب،ظرفیت سازی بیشتر و تامین تجهیزات این بیمارستان شد و افزود:این مرکز درمانی نه تنها به مردم استان مرکزی،بلکه به استانهای همجوار از جمله استان لرستان خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دهد. 


( ۲ )

نظر شما :