مراسم تجلیل از مدافع سلامت

۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۳ کد : ۱۴۱۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۴
مراسم تجلیل از مدافع سلامت

در تاریخ 1399/9/30 به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسمی باشکوه به منظور تجلیل از مدافعان سلامت با حضور ریاست محترم دانشگاه و معاونین گرامی ایشان برگزار گردید . 

در این مراسم که باتلاوت آیاتی از  کلام الله مجید شروع شد سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه مارش نظامی پدافند هوایی ارتش نواخته شد و در ابتدا جناب سرهنگ شمس جانشین فرماندهی ارتش در استان مرکزی ضمن یاد و خاطره جناب سرهنگ شهید امیر جلیلوند از کلیه پرسنل کادر درمانی تشکر و قدردانی نمودند ،

سپس ریاست محترم بیمارستان جناب آقای دکتر محمودیه ضمن تشکر از مدافعان سلامت اظهار داشتند کارکنان مرکز مانند یک خانواده میباشند که هم دل و هم سو در حال خدمت رسانی به همشهریان عزیز میباشند . 

در ادامه این مراسم آقای دکتر جمالیان ریاست محترم دانشگاه ضمن یاد و خاطره سرهنگ شهید امیر جلیلوند گفتند  : ارتش از ابتدای شیوع بیماری کرونا حامی و یاری رسان دانشگاه و بیمارستان ها در حال خدمت رسانی به همشهریان بوده و همچنین اظهار داشتند پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی تواند در این حرفه مقدس دوام بیاورد. همچنین فرمودند زحمات کارکنان و کادر درمانی به ویژه پرستار قابل جبران نخواهد بود . 

و دراین مراسم از تعدادی از پرستاران  نمونه واحدهای درمانی با اهدای لوح سپاس ، هدیه و گل تقدیر به عمل آمد.


( ۲ )

نظر شما :