بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج )

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج )

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۱ کد : ۱۴۷۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۵۵
بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج )

آقای آصفری ، نماینده مردم شریف شهرستان اراک در مجلس شورای اسلامی در این بازدید شبانه از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و از بیماران عیادت نمودند ، در این بازدید آقای آصفری از نحوه رسیدگی به بیماران و خدمات به آنان از سوالاتی پرسیدند در ادامه بازدید در جریان بخشی از اقدمات انجام شده ، در دست اقدام و آخرین وضعیت پروژه های عمرانی در حال احداث در بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج ) قرار گرفت.
دکتر سید محمد جمالیان با اشاره به اقدامات انجام شده در طی سه سال گذشته اظهار داشت : امیدواریم به یاری خداوند متعال و با کمک مسئولین بتوانیم هرچه سریعتر پروژه های در حال ساخت را به بهره برداری رسانده و خدمات ارزنده و قابل قبولی را به مردم شهرستان ارائه دهیم . 
دکتر بهنام محمودیه رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر ( عج )  نیز در این دیدار ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته در بازسازی بخش ها ، توضیحاتی از آخرین وضعیت تعداد متخصصان و دستیاران و گسترش بازسازی فضاهای فیزیکی بیمارستان داد.
آقای آصفری در بازدید از قسمت های مختلف بیمارستان و اقدامات انجام شده ، از تلاش های صادقانه و زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان قدردانی و اظهار داشت از هر گرونه حمایتی برای توسعه زیرساختهای بهداشتی و درمانی اراک دریغ نخواهد کرد.
گفتنی است در پایان بازدید جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، رئیس دانشگاه  و  رئیس بیمارستان و دیگر مسئولین بیمارستان به منظور بررسی مشکلات و  راهکارهای اجرائی رفع این مشکلات در محل بیمارستان ولیعصر ( عج ) تشکیل شد.


( ۱ )

نظر شما :