رفتار با محبت پرستاران، آرامش خاطر را برای بیماران در پی دارد

رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: پرستاران با رفتار محبت آمیز خود، آرامش روحی را برای بیماران به ارمغان می آورند.
۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۲ کد : ۲۲۳۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۴
رفتار با محبت پرستاران، آرامش خاطر را برای بیماران در پی دارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی ضمن تبریک روز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: به گفته امام راحل اگر مریضی به بیمارسانی مراجعه می کند، خود را غریب می بیند و این رفتار پرستار است که نقش بسزایی در بهبود حال بیماران و مریضان در مراکز درمانی دارد.

وی افزود: خوشبختانه این رفتار حرفه ای و حس انسان دوستی در تمام مراکز درمانی استان و به خصوص در مرکز درمانی ولی عصر به چشم می خورد و البته که در دوران کرونا به اوج خود رسیده و همگان شاهد رشادت ها و ایثار گری های پرستاران بودند.

وی تاکید کرد: 449 نفر در بیمارستان ولی عصر اراک فعالیت می کنند و در 4 مرحله ای که در زمان های مختلف شیوه و همه گیری کرونا، سانتر درمان و مقابله کرونا انتخاب شد به هم شهریان و همنوعان خود ارائه خدمت کردند.

رییس بیمارستان ولی عصر اراک گفت: در طول این مدت 498 نفر از کل همکاران و پرسنل بیمارستان به کرونا مبتلا شدند که از این رقم، بیشترین تعداد یعنی 242 نفر از پرستاران و کادر درمانی بوده اند.

وی یادآور شد: شیفت های سخت و نفس گیر و طاقت فرسا، خطر ابتلا و انتقال آن به نزدیکان و خانواده و دوری از خانواده و غیره از جمله مشکلات و سختی های شغل پرستاری به خصوص در روزهای سخت کرونایی است و هیچ هدیه مادی و مالی نمی تواند قدردان زحمات این عزیزان باشد.

دکتر شجاعی در پایان ضمن تبریک مجدد این روز گفت: مطمئنا مردم و مسئولین قدردان زحمات همه پرستاران و مدافعان سلامت هستند و همواره آنان را دعا می کنند که این بهترین و والاترین هدیه در محضر خدااست.

کلید واژه ها: روز پرستار


نظر شما :