ماهانه ۱۵ هزار نفر از خدمات مرکز درمانی ولی عصر اراک استفاده می کنند

۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۵ کد : ۲۳۴۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۱
ماهانه ۱۵ هزار نفر از خدمات مرکز درمانی ولی عصر اراک استفاده می کنند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی بیان کرد: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) با ۲۸۰ تخت مصوب به طور میانگین ماهانه ۵ هزار بیمار بستری و ۱۰ هزار مراجعه کننده سرپایی دارد که در صورت نیاز دارای قابلیت افزودن تخت اکسترا نیز می باشد.

وی افزود: در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تلاش شده با بهره مندی از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود، به مراجعان و نیازمندان خدمات با کیفیت ارایه شود و ان شالله با بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه جدید در حال ساخت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شاهد ارتقا کیفیت خدمات باشیم.

وی تاکید کرد: بیش از ۲ هزار عمل جراحی در زمینه های مختلف در این مرکز آموزشی درمانی در هر ماه  توسط همکاران مجرب و با دانش صورت می گیرد که نشان از پویایی و فعال بودن اکثر حوزه های درمانی و پزشکی است.

دکتر شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مرکز آموزشی و درمانی رشته هایی از جمله جراحی اعصاب، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی عروق، اورولوژی، داخلی، مغز و اعصاب، پوست، روانپزشکی و عفونی فعال و در حال ارایه خدمت هستند.

رییس بیمارستان ولیعصر اراک گفت: واحد اورژانس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با سه بخش acute با ۱۶ تخت فعال، زنان و مردان هر کدام ۱۵ تخت در حال خدمت رسانی هستند و  بیماران پس از پذیرش در واحد تریاژ و انجام اقدامات لازم تحت نظر متخصصین طب اورژانس مورد مراقبت و درمان قرار می گیرند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه استان مرکزی در شاهراه ارتباطی کشور قرار دارد میزان بروز حوادث ترومایی و تصادفی و به دنبال آن ارجاع آسیب دیدگان به این مرکز درمانی زیاد است و تاکنون با وجود قدیمی بودن سازه و  ساختمان و کوچک بودن فضاهای اتاق ها به خصوص اتاق های عمل، از تمامی ظرفیت بیمارستان جهت پوشش دهی حداکثری موارد ارجاعی استفاده شده و امیدواریم با افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید که در جوار این بنای قدیمی سال ها است در حال احداث است، کیفیت خدمات ارائه شده را نیز ارتقا ببخشیم.

کلید واژه ها: بیمارستان ولیعصر اراک


( ۵ )

نظر شما :