برگزاری مراسم بازنشستگی دکتر فردین فرجی

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۹ کد : ۳۶۸۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۴
برگزاری مراسم بازنشستگی  دکتر فردین فرجی

برگزای مراسم بازنشستگی دکتر فردین فرجی 

مراسم گرامیداشت بازنشستگی دکتر فردین فرجی عضو  هیات علمی دانشکده و متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی) به پاس تشکر از زحمات ارزشمند ایشان در طول دوران خدمت پرافتخارشان برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور معاون و مدیر درمان به نمایندگی از سوی رئیس دانشگاه ، ریاست دانشکده پزشکی ، مدیران بیمارستان ، اعضای هیات علمی و کارکنان بیمارستان برگزار شد . 

معاون درمان دانشگاه دکتر رنجبران ضمن تقدیر از تجارب و زحمات ارزنده دکتر فرجی در ارتقاء گروه نورولوژی که سالیان متمادی متولی در این امر بودند ، برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق در آغاز دوران بازنشستگی داشتند. 
همچنین در این جلسه که مقارن با فرارسیدن روز پزشک برگزار گردید ، دکتر جواهری رئیس دانشکده پزشکی ضمن تبریک روز پزشک از زحمات ایشان و دیگر اعضای هیات علمی که در مسیر پیشبرد اهداف دانشکده و دانشگاه نقش بسزایی داشتند و دارند ، تقدیر و تشکر نمودند . 

سپس دکتر قسامی مدیر گروه نورولوژی به خاطر سال‌های خوب همکاری و انتقال تجربیاتشان ابراز تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون نمودند. 

در ادامه دکتر فرجی گفتند «سال‌هایی که در دانشگاه بودم سراسر تجربه بود. تجربه‌ای که از طرف مدیران شایسته و همکاران محترمم کسب کردم ، از خدای متعال برای همۀ پرسنل دانشگاه آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم در موقع بازنشستگی سلامت، سرفراز و شاد باشید.»

سپس در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، تیم مدیریتی بیمارستان ، دانشکده پزشکی ، گروه و بخش نورولوژی ، کلینیک تخصصی ( اتاق نوار مغز ) و انجمن MS استان مرکزی به ایشان با ذکر صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاکش پایان پذیرفت.

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ 
 
 محمدرضا پشنج ، خبرنگار وب دا مرکزی - بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)

کلید واژه ها: دکتر بازنشستگی دانشگاه دانشکده دانشکده پزشکی بیمارستان پزشکی دکتر فردین فرجی نرولوژی


( ۳ )

نظر شما :