خدمات صورت گرفته در ارتباط با صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سال ۹۸
درراستای صیانت از حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع و جهت تسهیل امور ارباب رجوع و تکریم ایشان در سال 98 ، با تلاش های مستمر و پیگیری های مجدانه مرکز ، برخی اصلاحات و اقدامات ذیل در این زمینه انجام شده است که به اطلاع همشهریان عزیز رسانده میشود.
1. را ه اندازی پرونده سرپایی جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی شفاف طبق دستورالعمل پرونده سرپایی
2. اسکن پرونده های جاری در جهت دسترسی ایمن و سریع مددجویان بعنوان اولین و شلوغ ترین مرکز
3. اسکن پرونده های راکد جهت جلوگیری از مفقودی یا فرسایش مزمن
4. اسکن پرونده های جانبازان در جهت تکریم ایثارگران معزز و اجتناب از تضییع ناخواسته حق این عزیزان .
5. اسکن وامحاء پرونده های راکد مشمول امحاء طبق دستورالعمل
6. ساماندهی کارتکس های موجود بیماران
7. ساماندهی لیست های موجود بیماران زمان بمباران اراک
8. کوتاه نمودن مدت زمان پاسخگویی از چند روز به کمتر از 10 ده دقیقه
9. همکاری لازم با گروههای مختلف جهت انجام امورتحقیق دستیاران پزشکی و...
10. پاسخگویی ارگان ها ، سازمانها ، بازرسان مختلف از دانشگاه در کمترین زمان ممکن
11. اجتناب از ازدحام بی مورد ارباب رجوع بدلیل تاخیر در آماده سازی مستندات مورد نیاز
12. جلوگیری یا کاهش موارد سوء استفاده با به حداقل رسانید موارد دخیل انسانی، الکترونیکی کردن مستندات، تغییر شیوه انتقال دستی به پستی پلمپ شده و اخذ تاییدیه وصول.
13. تعامل و هماهنگی با سازمان ثبت احوال در جهت استعلام معکوس اسناد هویتی و سجلی (خارج از سیستم توکن)
14. استفاده از توان بخش خصوصی به شکل برون سپاری و خرید خدمت که علاوه بر کاهش هزینه سربار، سبب تسریع و همچنین دقت عملکرد و آماده سازی و به هنگام سازی اطلاعات شده است (بعنوان اولین مرکز علیرغم بار کاری زیاد)
15. کاهش فضای فیزیکی نگهداری اسناد و پرونده های بیماران به دلیل الکترونیکی شدن و شروع فرآیند امحاء
نظر شما :