اعلام زمان ثبت نام هتل فردوس مشهد و هتل آهوان چابکسر ویژه دی ماه

۲۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۳ کد : ۶۵۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۷
اعلام زمان ثبت نام هتل فردوس مشهد  و  هتل آهوان  چابکسر ویژه دی ماه

سلام علیکم

احتراما بدینوسیله باستحضار می رساند زمان ثبت نام هتل فردوس مشهد  و هتل آهوان چابکسر ویژه دی ماه سالجاری درروز شنبه مورخ  09/ 09/ 98 راس ساعت 10 صبح از طریق سامانه رفاهی دانشگاه به آدرس refahi.arakmu.ac.ir قابل دسترسی می باشد.(جهت مراجعه به سامانه رفاهی از لینک موجود در پورتال استفاده گردد)خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به نحو مقتضی به همکاران محترم اطلاع رسانی گردد.

تذکرات لازم:

1-هتل فردوس دارای اتاقهای 2و3 تخته می باشد.همکارانی که به تعداد 4و 5 نفره ثبت نام می نمایند مستحضر باشند که در دو اتاق اسکان داده خواهند شد.

2- با توجه به برنامه ریزی هتل در پیش بینی اتاق  طبق درخواست همکاران،  در انتخاب تاریخ سفر  و تعداد نفرات دقت لازم  مبذول گردد.پس از ثبت نام امکان تغییر وجود ندارد.

3-  با توجه به قرارداد منعقده  فی مابین ،هزینه  اقامت و صبحانه کودکان زیر شش سال در صورت عدم استفاده از  تخت ، رایگان  و در نتیجه لزومی به ثبت نام نیز  ندارند  ، بدیهی است در صورت ثبت نام  به عنوان نفر احتساب و مشمول هزینه  خواهد شد.

4- در بازه زمانی فوق ،ثبت نام ایثارگران عزیز با 50% تخفیف لحاظ خواهد شد.

5- در تاریخ فوق سامانه صرفا برای افرادی باز میشود که تا به حال از این امکانات استفاده نکرده اند و روز دوشنبه 11/ 09/ 98   جهت سایرین امکان پذیر خواهد بود.

کلید واژه ها: واحد رفاه و ورزش


( ۱ )

نظر شما :