بیمارستان ولیعصر از امروز در وضعیت سفید از نظر بیماران کرونایی به سر می‌برد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲ کد : ۹۲۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۲۸
بیمارستان ولیعصر از امروز در وضعیت سفید از نظر بیماران کرونایی به سر می‌برد

از هجدهم اسفندماه برای بار دوم بیمارستان ولیعصر به عنوان مرکز پذیرش بیماران کرونایی در استان مرکزی شناسایی شد، از ۱۸ اسفندماه تا امروز ۶۲۸ بیمار تنفسی را بستری کردیم که از این تعداد ۱۵۸ بیمار تست کرونا مثبت شدند و درگیری ریه در سی تی اسکن  هم داشتند و بقیه بیماران از نظر تشخیصی محتمل کووید ۱۹، یعنی درگیری ریه در سیتی اسکن داشتند اما تست شان منفی شد.

 

تعداد ۵۲۱ نفر با حال عمومی خوب مرخص شدند و بیمارستان را ترک کردند و یکسری متاسفانه فوتی داشتیم در مجموع آمار ما نسبت به کشور آمار خوب و قابل قبولی بوده

 

همکاران بنده در طی دو ماه گذشته به طور شبانه‌روزی در دو قسمت بیمارستان فعالیت کردند، یک قسمت مشغول ارائه خدمات به بیماران تصادفی، حوادث، اورژانسی و جراحی ها و... بودند و قسمت دوم در واقع طبقه فوقانی اختصاص به بیماران تنفسی داشت چه آنهایی که مشکوک به کرونا بودند و چه آنهایی که کرونا مثبت بودند.

در طی دو ماه گذشته مجبور شدیم به خاطر تعطیلی اعمال جراحی، بعضی از بخشهای بیمارستان را تعطیل کنیم و طبیعتا این نیروها را در بخش‌های دیگر به کار گرفتیم.

در آغاز بحث کرونا یک سری قول و قرارهایی به پرسنل از طرف وزارت بهداشت مبنی بر جذب نیروهای قراردادی، افزایش ساعات کاری کسانی که در بخش کرونا کار می‌کنند، داده شد، متاسفانه هیچ ابلاغی در مورد این ها و در مورد حمایت از پرسنلی که درگیر کرونا بودند به بیمارستان ها و دانشگاه ها نرسیده است و امیدواریم با پیگیری‌هایی که مقام محترم ریاست دانشگاه انجام می دهند، بتوانیم به پرسنل عزیز مان به پاس قدردانی از زحماتشان خبرهای خوشی از بسته های اختصاص داده شده بدهیم.

خوشبختانه از همکاران ما در بیمارستان ولیعصر هیچ مورد بستری نداشتیم، در طی این مدت، سه مورد از همکاران ما درگیری خفیفی پیدا کردند و در منزل قرنطینه شدند و بعد از این که تستشان منفی شد با حال عمومی خوب به سر کار برگشتند، خدا را شاکریم که درمیان پرسنل هیچگونه تلفاتی نداشتیم.

تشکر فراوان می کنم از همه پزشکان، پرستاران، پرسنل، خدمات و همکاران اداری و همه کسانی که در طی دو ماه و نیم گذشته به طور شبانه روزی بدون وقفه و خستگی ناپذیر در کنار ما بودند، انصافا زحمات زیادی را کشیدند و میلاد حضرت امام حسن علیه السلام را خدمت شان تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم همیشه موفق و پیروز باشند.

بیمارستان ولیعصر از امروز در وضعیت سفید از نظر بیماران کرونایی به سر می‌برد

ما هیچ بیمار کرونایی را در بیمارستان ولیعصر پذیرش نخواهیم کرد، و آماده خدمت رسانی مطابق شرایط عادی به همه بیماران نیازمند اعمال جراحی در بیمارستان ولیعصر هستیم

در حال حاضر امروز آخرین بیمار کرونایی و کووید۱۹ مثبت ما و آخرین بیماران تنفسی ما به لطف خداوند با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند

مردم شریف استان می‌توانند از امروز بدون دغدغه و نگرانی از بابت بیماری های تنفسی و بیماران کووید ۱۹ جهت پیگیری و درمان هایی که نیاز دارند به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی و بیمارستان ولیعصر مراجعه بکنند.

کلید واژه ها: دکتر بهنام محمودیه کورنا ویروس مدافعان سلامت


( ۴ )

نظر شما :