برگزاری مراسم بزرگداشت روز پزشک

۰۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۹ کد : ۵۴۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۴
برگزاری مراسم بزرگداشت روز پزشک

مراسم بزرگداشت روز پزشک به مناسبت زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا در تاریخ سوم شهریورماه در سالن اجتماعات بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان به همت سازمان نظام پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان برگزار گردید.
در طی این مراسم جناب آقای مهندس سلیمانی فرماندار محترم شهرستان دلیجان از جایگاه رفیع پزشکی تجلیل کرده و در این خصوص به ذکر نکاتی اشاره نموده و توضیحاتی ایراد نمودند. در ادامه ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان جناب آقای دکتر فردوسی به معضلات موجود در شرایط فعلی خدمت رسانی در سیستم بهداشت و درمان پرداخته و ابراز امیدواری کردند که گشایشی بیشتر در این زمینه ایجاد گردد. همچنین جناب آقای دکتر نامغ ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات به موقعیت ویژه دو شهرستان دلیجان و محلات در استان مرکزی پرداخت و امکانات موجود را فرای چارت سازمانی وزارت بهداشت در این شهرستان ها خواند و ابراز امیدواری کرد که در آینده شرایط مناسب تری برای خدمت رسانی به مردم این دو شهرستان ایجاد گردد. همچنین جناب آقای دکتر حلاج مفرد ریاست محترم سازمان نظام پزشکی شهرستان دلیجان از جایگاه رفیع سفید پوشان مهرورزی تجلیل به عمل آورد و ابراز امیدواری کرد که جایگاه این صنف فرهیخته به منویات سیاسی و گروهی آغشته نشود و قداست این قشر خدمتگذار همچنان حفظ گردد چرا که فلسفه وجودی طبابت مهرورزی به دور از رنگ و نژاد و قوم و مذهب است.
در پایان از پزشکان ، دندان پزشکان، داروسازان، ماماها و پیراپزشکان نمونه شهرستان دلیجان و محلات با حضور پزشکان و پیراپزشکان شهرستان های دلیجان و محلات، فرماندار محترم شهرستان دلیجان و ریاست محترم سازمان هلال احمر و سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی و ریاست شورای شهر و سایر مسئولان شهرستان دلیجان تجلیل به عمل آمد.

روابط عمومی بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان

کلید واژه ها: مراسم روز پزشک ابوعلی سینا تجلیل از پزشکان


( ۱ )

نظر شما :