بازدید تیم مدیریتی بیمارستان جهت پیگیری اقدامات صورت گرفته در جهت تکریم ارباب رجوع

۰۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۸ کد : ۵۰۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۸۳
بازدید تیم مدیریتی بیمارستان جهت پیگیری اقدامات صورت گرفته در جهت تکریم ارباب رجوع

تیم مدیریتی بیمارستان پس از جلسات متعدد و بررسی مشکلات و درخواست های مردمی اقداماتی را جهت تکریم ارباب رجوع در نظر گرفت. در جهت پیگیری این امور مدیر و مسئول امور اداری بیمارستان ضمن بازدید از بخشهای مختلف چگونگی انجام این اقدامات صورت گرفته را بررسی نمودند.

آزمایشگاه بیمارستان ولیعصر (عج) با انجام 12 تا 14 هزار آزمایش در ماه و روزانه بیش از 100 مراجعه کننده سرپایی یکی از بزرگترین آزمایشگاه های استان مرکزی میباشد. از جمله اقداماتی که جهت تکریم ارباب رجوع در آزمایشگاه صورت گرفت نصب دستگاه خودپرداز غیرنقدی (cashless ) بود که با وجود این دستگاه ارباب رجوع با پرداخت از طریق کارت عابر بانک در همان محل دیگر نیازی به مراجعه به صندوق نخواهد داشت.

کلینیک تخصصی بیمارستان با بیش از 40 پزشک متخصص و روزانه حدود 250 تا 300 نوبت پزشک جز فعالترین کلینیک های استان میباشد. جهت تکریم ارباب رجوع در کلینیک تخصصی نظام تجمعی نوبت دهی نصب و راه اندازی گردید. همشهریان عزیز میتوانند جهت دریافت نوبت از کلیه کلینیک های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اراک با شماره 33890 و یا کد دستوری #33890*6655* و یا از طریق آدرس سایت اینترنتی
Nobat.arakmu.ac.ir  اقدام نمایند.

در واحد مددکاری نیز با اتوماسیونی کردن درخواست های مراجعین نیاز بیماران به مراجعه به واحد مددکاری از بین رفته و درخواست آنان از طریق سیستم و در همان لحظه مورد ارزیابی قرار گرفته و اقدامات لازم صورت میپذیرد.

واحد مدیریت اطلاعات سلامت نیز در قسمت بایگانی پرونده های بیماران با اسکن پرونده های جاری و راکد یکی از مهمترین اقدامات لازم را جهت تکریم ارباب رجوع انجام داده است. در این طرح تمامی پرونده های جاری و به صورت مرحله ای پرونده های قدیمی اسکن میشوند و زمان دسترسی بیمار به اسناد بایگانی شده به میزان چشمگیری کاهش می یابد. اسکن پرونده های جانبازان جهت تکریم ایثارگران معزز و اجتناب از تضییع ناخواسته حق این عزیزان یکی از اهداف این اقدام بوده است.

کلید واژه ها: صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع آزمایشگاه کلینیک تخصصی تیم مدیریتی


( ۱ )

نظر شما :