صعود کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک به قله سفیدخانی از مسیر گردشگری چپقلی گالری
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر (عج) اراک؛ در راستای ارتقای سلامت جسمانی و ایجاد نشاط و پویایی در بین پرسنل، اردوی ورزشی-فرهنگی صعود به قله «سفیدخانی» با حضور جمعی از کارکنان این مرکز برگزار شد.
ادامه مطلب