تبدیل وضعیت شهر محلات از سفید به قرمز در صورت عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۰۹۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۲
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، مهندس رحمانی ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی نسبت به تغییر وضعیت شهرمحلات از سفید به قرمز در صورت عدم رعایت پروتکل‌‌ها هشدار داد.
تبدیل وضعیت شهر محلات از سفید به قرمز در صورت عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی

کارشناس مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت محلات با بیان اینکه در شرایط فعلی باید با اهتمام و تلاش جمعی، بر کاهش شمار مبتلایان تمرکز کنیم، تاکید کرد: همه مردم باید با دقت پروتکل‌‌‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در صورت عدم رعایت این پروتکل‌‌ها، ممکن است شهر های سفید هم به سمت هشدار بروند. بنابراین، باید به رعایت فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی، کاهش رفت و آمدهای غیرضروری و نگهداری بیشتر از سالمندان توجه ویژه شود.


وی تاکید کرد: استفاده از ماسک نقش بسیار مهمی در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا دارد و استفاده ار آن برای سالمندان و افرادی که دارای بیماری زمینه ‌ای هستند، بسیار ضروری است

رحمانی کارشناس مسئول بیماری ها از شهروندان‌ درخواست کرد به هیچ وجه در ایام عید غدیر اقدام به پخت و توزیع نذری نکنند و در صورت ادای نذری فقط به خشکه انجام گیرد.

 ایشان افزود:وضعیت شهرستان خنداب سفید بود، ولی عدم رعایت بهداشت و برگزاری مراسمات، وضعیت حال حاضر خنداب را زرد کرد و بی شک عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در شهرستان محلات هم می‌توانند وضعیت را تغییر دهد 

 وی در پایان مجدداً از مردم خواست در هیچ مراسم و تجمعی در جامعه حضور نیابند که در غیر این صورت و یک غفلت، احتمال تبدیل شدن وضعیت سفید کنونی به زرد و حتی قرمز وجود دارد.

کلید واژه ها: عدم رعایت پروتکل ها تغییر وضعیت محلات افزایش کرونا رحمانی بیمارستان امام خمینی (ره)


( ۲ )

نظر شما :