شجاعت پرستاران و مدافعان سلامت در تاریخ خواهد ماند

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱ کد : ۱۵۱۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۹۲
مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام خمینی محلات : در روزهایی که همه از کرونا می ترسیدند و از مبتلایان دوری می کردند،پرستاران و مدافعان سلامت با شجاعت مثال زدنی به بالین بیماران حاضر میشدند تا مرهمی بر زخمشان باشند.
شجاعت پرستاران و مدافعان سلامت در تاریخ خواهد ماند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات،فاطمه حیدری گفت : اپیدمی کرونا جایگاه ویژه و برتر پرستاران را به همگان شناساند، در این شرایط که مردم از درکنار عزیزان خود بودن، هراس دارند ،پرستاران بر بستر بیماران حاضر شده و از آنها مراقبت می کند، در شرایط سخت و پر استرس به آنها دلداری می دهند و سعی در تسلی خاطر دادن به بیماران و خانواده آنها دارند.
وی افزود :پرستاران عزیز حدود یک سال علاوه بر شیفت های سنگین و طولانی ،دوری از خانواده و استرس این اپیدمی را بیش از مردم عادی تحمل کرده اند، بنابراین از تمامی مردم عزیز خواهشمندیم که پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.
حیدری خاطر نشان کرد : در اپیدمی کرونا یک بخش مجزا و جداگانه برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شد که پرستاران با لباس‌های مخصوص در آنجا به خدمت‌رسانی بیماران کرونایی مشغول بودند.
مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام خمینی محلات گفت : بیمارستان امام خمینی محلات یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی با حدود ۷۰ کادر درمان ازجمله پرستار، اتاق عمل ،بیهوشی و ... است که در خدمت مردم محلات می باشند.
او در پایان یادآور شد : اخیراً آمار بستری بیماران کرونایی کاهش پیدا کرده است اما به معنی تمام شدن این بیماری نیست چرا که همچنان این بیماری و سویه های جدید از آن در کشور وجود دارد و با توجه به گزارش های اخیر به شدت نگران رخ دادن پیک چهارم بیماری می باشیم.

کلید واژه ها: شجاعت پرستاران مدیر خدمات پرستاری کرونا ویروس زنگ خطر کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) محلات


( ۴ )

نظر شما :