پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات به مناسبت روز مهندس

۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۶ کد : ۱۵۳۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۲
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات در پیامی روز مهندس را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات ، در پیام دکتر مهدی قلیچ خانی آمده است:
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات به مناسبت روز مهندس

پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس نامگذاری شده است،‌‌
شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.
روز مهندس روز تجلیل از استعداد، توان و اراده ایران و ایرانی روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی حوزه سلامت شهرستان محلات، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد شبکه بهداشت و درمان تبریک گفته و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.


دکتر مهدی قلیچ خانی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات

کلید واژه ها: ۵ اسفند روز مهندس بیمارستان امام خمینی (ره) دکتر مهدی قلیچ خانی


( ۱ )

نظر شما :